اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای نخستین‌بار در کشور صورت گرفت

رونمایی از شناسنامه 120 شهید گراش

خبرگزاری فارس: برای نخستین بار در کشور از شناسنامه مکانیزه 120 شهید شهرستان گراش به صورت یکجا رونمایی شد.

رونمایی از شناسنامه 120 شهید گراش

به گزارش خبرگزاری فارس از گراش، همایش اسوه‌های ماندگار بعد از ظهر امروز با حضور فرمانده سپاه فجر استان فارس، مدیرکل ثبت احوال فارس و جمعی از مسئولان، مردم و خانواده‌های معظم شهدای شهرستان گراش برگزار و از شناسنامه 120 شهید شهرستان گراش رونمایی شد.

فرمانده سپاه فجر استان فارس در این مراسم با تاکید بر اینکه اوج بیداری اسلامی در اقصی نقاط جهان حاصل خون شهدای از خاک رسته و به عرش پیوسته ایران اسلامی است اظهار داشت: صدور شناسنامه مکانیزه برای تمام شهدای شهرستان گراش به عنوان نخستین شهرستان در کشور باید نهادینه شود.

وی افزود: شهدا عزیزترین و گران‌بهاترین سرمایه یعنی جان خود را تقدیم اسلام کردند که مایه فخر و سربلندی ماست.

غلامحسین غیب‌پرور ادامه داد: خواست خداوند این‌گونه است که هرکسی در راه برپایی و ثبات دین خدا همت گمارد، خداوند نام او را بلند می‌دارد و این‌ها همان شهدای ما هستند.

فرمانده سپاه فجر استان فارس با گلایه از برخی مدیران استانی گفت: مسئولی که در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از راه شهدا و آرمان‌های آنان غفلت کند، شک نکنید که آن مسئول عاقبت به خیر نمی‌شود.

در ادامه مدیرکل ثبت احوال فارس نیز در این مراسم از صدور نخستین کارت هوشمند ملی در این استان و اهدای آن به ایثارگران و یادگاران هشت سال دفاع مقدس در نیمه دوم سال جاری خبر داد و افزود: این اداره کل، صدور کارت هوشمند ملی را در اولویت کاری خود قرار داده و امید است با همکاری سپاه فجر این استان تا پایان سال جاری شاهد تقدیم کارت هوشمند ملی به ایثارگران و مردم فارس باشیم.

محسن نعمتی در مورد شناسنامه‌های شهدا اضافه کرد: از ابتدای سال جاری این طرح به عنوان یک طرح ملی در دستور کار قرار گرفت و به عنوان یک مصوبه به هیئت دولت رفت.

به گزارش فارس، در همایش اسوه‌های ماندگار که بعد از ظهر امروز در سالن آمفی‌تئاتر دانشکده علوم پزشکی گراش برگزار شد، از شناسنامه 120 شهید این شهرستان رونمایی و به خانواده معظم شهدا اهدا شد.

انتهای پیام/غ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول