اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار خراسان‌شمالی با خانواده شهید‌ حاج‌طالبی دیدار کرد

خبرگزاری فارس: استاندار خراسان‌شمالی با خانواده شهید‌ محمدرضا حاج‌طالبی که چند روز اخیر به خیل شهدا پیوست، دیدار کرد.

استاندار خراسان‌شمالی با خانواده شهید‌ حاج‌طالبی دیدار کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری خراسان‌شمالی، محمود احمدی‌بیغش در دیدار با خانواده شهید محمدرضا حاج‌طالبی اظهار کرد: فرهنگ عاشورا و فرهنگ شهادت مصونیت بخش جامعه ما در برابر دشمنان است.

وی تاکید کرد: ما اعتقاد داریم شهدای ما و جانبازان ما که بعد از جنگ به شهدا می‌پیوندند، سلسله‌وار به شهدای کربلا متصلند.

نماینده عالی دولت در خراسان‌شمالی ابراز امیدواری کرد مسئولان بتوانند قدردان خون شهدا باشند و با ادامه راه شهدا شرمنده آنان نشوند و در این راه خواستار دعای خیر پدر شهید و خانواده شهید شد.

احمدی‌بیغش در دیدار با پدر، برادر، فرزند و بستگان این شهید گفت: ما به عنوان ایرانیان و مسلمانان وظیفه داریم از فرهنگ ایثار و شهادت پاسداری کنیم و فرهنگ عاشورا را ترویج دهیم که همانا فرهنگ غیرت دینی در بین مسلمین و مردم است و این فرهنگ است که ما و جامعه ما را در برابر دشمنان مصونیت می‌بخشد.

استاندار خراسان‌شمالی به همراه جمعی از معاونان، مدیران کل ستادی و مسئولان بنیاد شهید و امور ایثارگران و ... در منزل شهید محمدرضا حاج‌طالبی حضور یافته و شهادت جانباز 70 درصد جنگ تحمیلی را به خانواده وی تبریک و تسلیت گفتند.

شهید حاج طالبی از جانبازان جنگ تحمیلی است که سی سال پیش در چنین روزی با تقدیم دو چشم خود به افتخار جانبازی نایل آمد و به رغم تحمل درد و رنج جراحات جنگ، دست از کار و تلاش نکشید و به عنوان کارمند در آموزش و پرورش مشغول به کار شد و در همان حال تحصیلات خود را نیز پیگیری کرد.

پیکر پاک شهید حاج طالبی با حضور خانواده معظم شهدا، مسئولان استان و مردم شهیدپرور خراسان‌شمالی امروز در بجنورد تشییع می‌شود.

انتهای پیام/خ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول