اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه سنندج:

تعداد شهیدان کردستان 2.5 درصد به نسبت جمعیت است

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه سنندج گفت: مردم استان کردستان از روحیه ایثارگری بالایی برخوردارند که 2.5 درصد تعداد شهیدان به نسبت جمعیت این مسئله را اثبات می‌کند.

تعداد شهیدان کردستان 2.5 درصد به نسبت جمعیت است

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، عبدالحسین یوسفی پیش‌ازظهر امروز در دیدار با فرمانده مرکز بسیج وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی در سنندج اظهار داشت: کردستان بنا به فرمایشات مقام معظم رهبری سرزمین مجاهدت‌های خاموش است که باید ایثارگری مردم این خطه از ایران اسلامی به تمامی مردم کشور انتقال داده شود.

وی تعداد شهیدان استان کردستان را به نسبت جمعیت کل استان 2.5 درصد ذکر کرد و افزود: سطح بالای این تناسب نسبت به میانگین کل کشوری که دو درصد به نسبت جمعیت در استان‌های دیگر است، بیانگر روحیه بالای ایثار و شهادت‌طلبی در مردم کردستان است.

فرمانده سپاه شهرستان سنندج همچنین اضافه کرد: از کل 520 هزار نفر جمعیت شهرستان سنندج، بیش از 103 هزار نفر آنان به عضویت بسیج درآمده‌اند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود از برگزاری نمایش مردان آسمانی با هدف تجلیل و پاسداشت شهیدان، جانبازان و ایثارگران کردستان از چهاردهم لغایت بیست و نهم تیرماه جاری در مجتمع فرهنگی هنری حضرت رسول(ص) سنندج خبر داد و افزود: در این مراسم‌ها یاد و خاطره شهیدان هشت سال دفاع مقدس با حضور پرشور خانواده‌ها گرامی داشته می‌شود.

فرمانده سپاه سنندج با ابراز رضایت از عملکرد اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان در حوزه مربوط به برنامه‌های بسیج و سپاه در استان، از این اداره کل به عنوان اولین اداراتی نام برد که در حوزه امر به معروف و نهی از منکر و پیاده‌سازی اندیشه‌های بسیج به ویژه در محیط‌های کارگری در استان کردستان پیشقدم بوده است.

یوسفی همچنین از امنیت کردستان به عنوان یکی از بزرگ‌ترین دستاوردهای نظام اسلامی نام برد و افزود: برگزاری پرشور انتخابات دو مرحله‌ای مجلس شورای اسلامی در اواخر سال گذشته، شرکت گسترده مردم در راهپیمایی‌های 13 آبان، 9 دی، 22 بهمن و... در اوج  امنیت و سلامت و بدون هیچ‌گونه اتفاق و حادثه‌ای تنها با امنیت شکل گرفته در سایه خون شهدا و ایثارگران امکان‌پذیر شده است.

وی از اسلام به عنوان دین وحدت و همبستگی نام برد و گفت: به تأسی از ماهیت وحدت‌گونه اسلام، ملت ایران و به ویژه مردم کردستان همیشه با وحدت و یکدلی در کنار هم زندگی کرده‌اند.

جانشین فرمانده سپاه سنندج نیز در این دیدار، تعامل نزدیک میان سپاه سنندج  و ادارات کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی و آموزش فنی‌وحرفه‌ای استان را بسیار نتیجه‌بخش ذکر کرد و خواستار ادامه این همکاری‌ها با هدف خدمت‌رسانی بیشتر به مردم استان کردستان خصوصا جامعه کار و تولید در استان شد.

رمضان‌زاده همچنین خواستار استقرار کانون‌های بسیج گارگری در ادارات تعاون، کار و رفاه اجتماعی شد و ابراز امیدواری کرد با این استقرار زمینه‌های تقویت جایگاه بسیج و ارتقای برنامه‌های آن بیش از پیش فراهم آید.

وی در پایان گفت: جامعه کارگری کشور امروز بیشتر از هر قشر دیگری در معرض برنامه‌ها و نقشه‌های شوم دشمنان نظام قرار گرفته است بنابراین باید از رهنمودهای مقام معظم رهبری در این زمینه بیشتر الهام گرفته شود تا همچون گذشته جمهوری اسلامی از تمام این نقشه‌ها و توطئه‌ها سربلند بیرون بیاید.

انتهای پیام/صا10/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول