اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر برق ناحیه جنوب خوزستان خبر داد:

اختصاص 360 میلیون تومان اعتبار به بخش برق جنوب خوزستان

خبرگزاری فارس: مدیر برق ناحیه جنوب خوزستان از اختصاص اعتبار 360 میلیون تومانی برای تأمین منابع مالی پروژه‌های برق این منطقه در سال جاری خبر داد.

اختصاص 360 میلیون تومان اعتبار به بخش برق جنوب خوزستان

عبدالرحیم جهانبین امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبادان اظهار کرد: اعتبار 360 میلیون تومانی برق ناحیه جنوب خوزستان در سال جاری از محل اعتبارات تملک و دارایی تأمین شده است.

وی افزود: این اعتبار نسبت به سال گذشته افزایش داشته و تقریبا اعتبار برق ناحیه جنوب خوزستان را از صفر به 360 میلیون تومان رسانده است.

مدیر برق ناحیه جنوب خوزستان ادامه داد: مبلغ فوق جایگاه مالی ما را نسبت به سال پیش ارتقا داده اما واقعیت‌های مالی با این ارقام اعتباری نشان از وضعیت خطر در پروژه‌های مالی برق منطقه دارد.

وی افزود: اهمیت به پروژه‌های برقی و تأمین اعتبار در این زمینه بر همگان آشکار و توجه به این مقوله نباید از دیدگان مسئولان استانی و شهرستانی دور بماند.

جهانبین با اشاره به رابطه تنگاتنگ بین صنعت برق و دیگر حوزه‌های زندگی مدرن امروزی گفت: در همه پروژه‌های عمرانی، زندگی روزمره افراد، حرکت چرخ‌های سازندگی، رشد و نمو صنعتی برق نقش حیاتی دارد.

وی تصریح کرد: هم اکنون پروژه‌های شهری برق مناطق منیوحی، شطیط و شهرک دریا در شهرستان آبادان نیاز به تأمین اعتبار ویژه دارد.

مدیر برق ناحیه جنوب خوزستان در خصوص کمبود اعتبار و توجه بیشتر منطقه آزاد اروند به پروژه‌های برق منطقه گفت: منطقه آزاد اروند باید توجه ویژه‌‌ای در زمینه احیا و راه‌اندازی پروژه‌های برق ناحیه جنوب خوزستان داشته باشد.

وی افزود: در حال حاضر برق ناحیه جنوب خوزستان برای تأمین اعتبار مالی پروژه‌های خود از محل اعتبارات تملک و دارایی و مطالبات اداره برق استفاده می‌کند.

جهانبین در پاسخ به پرسش خبرنگار فارس در خصوص تامین اعتبار از محل اعتبارات طرح مهر ماندگار گفت: در مدت زمان باقی باقی مانده از طرح مهر ماندگار و با توجه به اعتبار مورد نیاز برای برق منطقه جنوب خوزستان، کسب مبالغ مالی اداره برق از این طرح به هیچ وجه امکان پذیر نیست.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول