اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی فقیه در مازندران:

تظاهر به روزه‌خواری در کنار دریا مشاهده نشود

خبرگزاری فارس: نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: تظاهر به روزه‌خواری در کنار دریا مشاهده نشود.

تظاهر به روزه‌خواری در کنار دریا مشاهده نشود

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، آیت‌الله نورالله طبرسی در دیدار اعضای اجرایی هیئت‌های رزمندگان اسلام در ساری با تبریک ایام شعبانیه اظهار داشت: هیئت رزمندگان اسلام در مازندران طی چند سال گذشته تحول مناسبی در فعالیت‌های اجرایی‌اش ایجاد شد.

وی با اشاره به ولادت حضرت علی اکبر(ع) و روز جوان تصریح کرد: جوانان ایران اسلامی به تبعیت از منویات ائمه و علی اکبر(ع) در جنگ حق علیه باطل شرکت کردند.

نماینده ولی فقیه در مازندران تاکید کرد: جوانان ایران اسلامی که در جنگ حق علیه باطل حضور داشتند به توحید ناب الهی دست یافتند.

طبرسی در ادامه یادآور شد: جنگ ما جنگ حق علیه باطل بود و به همین خاطر توانستیم در جنگ سربلند و پیروز باشیم و گرنه مردم کشور ما با وطن‌دوستی و عشق به میهن نمی‌توانستند در جنگ با استکبار جهانی پیروز شوند.

وی تاکید کرد: هدف از حضور جوانان در برابر دشمن در جنگ تحمیلی پیروزی اسلام بر کفر بود و این خمیرمایه باید حراست شود و انحراف از خط مشی اسلام باعث سقوط ما می‌شود.

نماینده ولی فقیه در مازندران خواستار حمایت جدی از هیئت رزمندگان اسلام در مازندران شد و تاکید کرد: هدف هیئت رزمندگان حفظ ارزش‌های عاشورایی است و این انقلاب نیز به برکت عاشورا ایجاد و حفظ شد.

این مسئول به موضوع ساماندهی طرح‌های دریا در مازندران اشاره کرد و بیان داشت: 33 سال از انقلاب اسلامی ایران گذشت ولی وضعیت دریای مازندران مطلوب نیست.

طبرسی با اشاره به دیدار معاون وزیر کشور در مورد تصمیم‌گیری برای باز بودن طرح‌های دریا در مازندران گفت: امکان تعطیلی دریا وجود ندارد، ولی تمهیداتی اندیشیده شود تا تظاهر به روزه‌خواری در کنار دریا مشاهده نشود.

وی ایجاد فضای فرهنگی در کنار دریا را یک امر اساسی ذکر کرد و ادامه داد: در حال حاضر در کشور امکانات مناسب برای ترویج دین اسلام وجود دارد و باید از این فرصت ایجاد شده به نحو احسن استفاده شود.

نماینده ولی فقیه در مازندران با اعلام اینکه بستر برای ایجاد کار فرهنگی در مازندران مهیا است، خاطرنشان کرد: از ظرفیت 3 هزار مسجد در مازندران برای انجام کارهای فرهنگی باید به خوبی بهره‌برداری شد.

این مسئول به نقش اثرگذار هیئت رزمندگان اسلام در اجرای کارهای فرهنگی اذعان داشت: با ایجاد مکان‌های مناسب فرهنگی امکان حضور منکر در استان کم شود و نیرو‌های حزب‌اللهی برای جلوگیری از منکرات باید بیشتر در صحنه باشند.

انتهای پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول