اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین فرمانده نیروی انتظامی گیلان:

بدحجابی عامل مزاحمت‌های خیابانی است

خبرگزاری فارس: جانشین فرمانده نیروی انتظامی گیلان گفت: بدحجابی و پوشش نامناسب عامل ایجاد انحرافات اجتماعی و پیامدهای منفی مانند پدیده مزاحمت‌های خیابانی است.

بدحجابی عامل مزاحمت‌های خیابانی است

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، محمدابراهیم نوروزیان ظهر امروز در کارگاه آموزشی و آگاه‌سازی حجاب و عفاف در سالن راهنمایی و رانندگی رشت با اشاره به اهمیت حجاب اظهار کرد: حجاب یکی از مهم‌ترین دستاوردها و ارزش‌های انقلاب اسلامی ایران است.

وی، احیای ارزش‌های اسلامی را حاصل جان نثاری شهدا دانست و تصریح کرد: همه باید حافظ خون شهدا و رهرو واقعی آنها باشیم.

جانشین فرماندهی انتظامی گیلان حجاب را از ضروریات جامعه اسلامی دانست و گفت: دنیای امروز در صدد گسترش امور غیراسلامی بوده و ما باید در جامعه اسلامی خود مراقب حیله دشمنان که ضربه زدن به اسلام و جامعه اسلامی است، باشیم.

وی با بیان اینکه در جامعه اسلامی حجاب باید حفظ شود، افزود: در قرآن و توصیه پیامبران بارها و بارها آمده است که مسلمان باید حجاب خود را حفظ کند و برای آنها وظایفی تعریف شده که یکی از آن حفظ حجاب است.

نوروزیان، ناهنجاری اجتماعی، شیطان پرستی و ... را از سیاست‌های غرب برای انحراف جوامع اسلامی به ویژه نسل جوان نامید و ابراز کرد: با رعایت  شئونات اسلامی می‌توانیم منافع و ترفند غرب را در ایران خنثی کنیم.

وی با اشاره به اینکه جامعه ما عفیف و نجیب است، خاطرنشان کرد: با رعایت حجاب واقعی، مبانی عفت و پاکدامنی نیز در جامعه حفظ و بسیاری از معضلات اجتماعی که ریشه در ناهنجاری‌های اجتماعی دارد، کنترل و ساماندهی می‌شود.

نوروزیان، پوشش نامناسب را زمینه پیدایش انحرافات مختلف اجتماعی دانست و گفت: پیدایش پدیده مزاحمت خیابانی و تجاوز به عنف از آثار و پیامدهای منفی پدیده بدحجابی است و افرادی که دارای پوشش نامناسب هستند در واقع مورد آزار و اذیت عناصر ناباب و سودجو قرار می‌گیرند.

وی با تاکید بر اینکه پلیس همراه و کنار مردم است نه در مقابل آنها، یادآور شد: تمام همت و تلاش پلیس این است که جامعه‌ای سرشار از امنیت و آرامش همراه با نشاط و شادابی برای شهروندان فراهم کند.

جانشین فرماندهی انتظامی گیلان تصریح کرد: برای تحقق امنیت پایدار، انتظار می‌رود که مردم در اجرای ماموریت‌های محوله و برقراری امنیت پایدار و قابل قبول با پلیس همکاری و مشارکت کنند.

وی، درباره برخورد پلیس با بدحجابی افزود: فرماندهی انتظامی گیلان اخیراً طرح برخورد با رانندگان بد پوشش و نامناسب را در سطح مرکز استان با هدف تقویت ارتقای امنیت اجتماعی و توجیه و ارشاد آنها به اجرا گذاشته است که این امر رضایت مردم و مسئولان به‌ویژه خانواده معظم شهدا را در پی داشته و این طرح به صورت مستمر ادامه می‌یابد.

نوروزیان با ذکر حدیثی از امام جعفر صادق (ع) متذکر شد: باید آخرت را پذیرفت و این باور را در جوانان تقویت کرد زیرا هر کار بد و یا خوب عکس‌العملی دارد و خداوند ناظر بر اعمال ماست.

انتهای پیام/ع10/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول