اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره آموزش و پرورش جم خبر داد

هوشمندسازی 77 کلاس درس در مدارس شهرستان جم

خبرگزاری فارس: رئیس اداره آموزش و پرورش جم از هوشمندسازی 77 کلاس درس در مدارس شهرستان جم خبر داد.

هوشمندسازی 77 کلاس درس در مدارس شهرستان جم

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان جم حسین اسکندری شامگاه دوشنبه در نشست مسئولان جم اظهار داشت: افزایش معنویت در بین دانش‌آموزان و ترویج روحیه اسلامی و قرآنی از مهم‌ترین اهداف اجرای طرح تحول بنیادین توسط آموزش و پرورش است.

وی افزود: سطح کیفی نظام آموزشی طی چند سال اخیر بهبود یافته و امکانات و تجهیزات بسیار خوبی برای پیشرفت مدارس خریداری شده و در اختیار مدارس قرار گرفته است.

رئیس اداره آموزش و پرورش جم از هوشمندسازی 77 کلاس درس در مدارس شهرستان خبر داد و خاطر نشان کرد: آموزش رایج در مدارس کشور، یک آموزش سنتی بود که فقط از طریق شنیداری صورت می‌گرفت که با پیشرفت علم و تکنولوژی جایگزینی روش‌های نوین آموزشی به جای روش‌های سنتی در آموزش و پرورش امری ضروری به نظر می‌رسید.

اسکندری تصریح کرد: تجهیزات کمک آموزشی به عنوان ابزاری در دست دبیران و معلمان می‌تواند تاثیر بسیار مطلوبی در افزایش کیفیت آموزشی کشور داشته باشد.

وی اضافه کرد: به‌حمدلله در دولت‌های نهم و دهم توجه ویژه‌ای به آموزش و پرورش کشور شده و با اجرایی شدن سند تحول بنیادین هوشمندسازی مدارس سرعت قابل قبولی داشته که در شهرستان جم به همت والای مردم شهرستان و خیرین محترم و همچنین تجهیزات اهدایی از سوی اداره کل استان موفق به هوشمندسازی 77 کلاس درس در مدارس شهرستان شده‌ایم.

اسکندری بیان کرد: امیدواریم با همکاری مسئولین ذیربط و کمک‌های خداپسندانه مردم فهیم شهرستان در سال تحصیلی جدید اکثر مدارس شهرستان از این فناوری نوین آموزشی بهره‌مند شوند.

وی از کسب موفقیت آموزش و پرورش جم در اجلاس سراسری خبر داد و افزود: بیست و نهمین اجلاس رؤسای آموزش و پرورش سراسر کشور به مدت دو روز در تهران برگزار شد که در این اجلاس از طرف وحید کیارشی به عنوان رئیس کارگروه و معاون توسعه و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش، مدیر آموزش و پرورش شهرستان جم به عنوان عضو کارگروه بررسی برنامه پنجم اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی، سیاست‌های مالی و ساماندهی نیروی انسانی، تحول بنیادین مورد تقدیر قرار گرفت.

اسکندری خاطر نشان کرد: از تمام ظرفیت موجود برای رشد و توسعه آموزش و پرورش در شهرستان بهره می‌بریم و هیچ فرصتی را هدر نمی‌دهیم.

انتهای پیام/آ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول