اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیته امداد جم:

191 مددجوی شهرستان جم خودکفا شدند

خبرگزاری فارس: رئیس کمیته امداد جم گفت: با پرداخت تسهیلات کارآفرینی و اشتغال‌زایی، 191 مددجوی شهرستان جم خودکفا شدند.

191 مددجوی شهرستان جم خودکفا شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از جم مسلم انیژپور در نشست با مدیران و مسئولان دستگاه‌های اجراییی شهرستان جم اظهار داشت: انقلاب اسلامی تحت رهبری‌های پیامبر گونه امام خمینی (ره) دستاوردهای زیادی داشته است که یکی از این دستاوردهای مهم تشکیل کمیته امداد امام خمینی است.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) جم خاطر نشان کرد: تحت پوشش قرار دادن افراد بی‌بضاعت و ناتوان و حمایت همه‌جانبه از ایشان اقدامی پسندیده است و ما شاهد این مساله هستیم که از دل چنین خانواده‌هایی افراد بزرگی با مدارج عالیه شکوفا می‌شوند.

انیژپور با اشاره به نقش کمیته امداد در حمایت از اقشار آسیب‌پذیر جامعه بیان داشت: کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان جم به‌عنوان بازوی توانمندی برای حمایت از نیازمندان و اقشار آسیب‌پذیر جامعه است و تعامل خوب و سازنده با این نهاد سبب شده که وضعیت محرومین جامعه ساماندهی شود.

وی با اشاره به تشریح عملکرد کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان جم در عرصه اشتغالزایی اضافه کرد: اشتغال‌آفرینی و اشتغالزایی برای مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) از اقدامات ارزنده‌ای است که در سال‌های اخیر با عنایات ویژه دولت خدمتگزار شاهد تحقق این اهداف در جامعه برای رفع نیازهای مددجویان جامعه بوده‌ایم.

انیژپور در همین ارتباط بیان داشت: 198 متقاضی مشاغل خانگی مشمول دریافت تسهیلات از کمیته امداد جم وجود دارد و پرداخت تسهیلات به ایشان گامی مؤثر در بهبود این شرایط است.

وی ادامه داد: در سالی که رهبر معظم انقلاب آن را به نام "تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی" مزین کرده‌اند حمایت از مشاغل خانگی گامی مؤثر در تحقق این هدف دارد.

انیژپور از پرداخت 6.7 میلیارد ریال تسهیلات اشتغال‌زایی برای مددجویان جم خبر داد و اذعان داشت: در سال گذشته با اختصاص مبلغ 6.7 میلیارد ریال اعتبار شاهد ارائه تسهیلات اشتغالزایی به 191 مددجوی کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان جم بودیم که این تعداد افراد خودکفا شده‌اند.

این مسئول یادآور شد: یکی از مسائلی که برای رفع مشکلات و دغدغه‌های مددجویان در رأس دستورات کمیته امداد امام خمینی (ره) قرار دارد استفاده از تسهیلات کارگشایی است و در سه‌ ماهه اول سال جاری شاهد پرداخت 96 مورد تسهیلات کارگشایی به مددجویان کمیته امداد شهرستان جم بوده‌ایم.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان جم عنوان کرد: پرداخت این تسهیلات با اعتباری بالغ بر 606 میلیون ریال صورت پذیرفته است.

انتهای پیام/خ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول