اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار زنجان تاکید کرد

نظارت بر صندوق‌های فعال و موسسات مالی در استان زنجان

خبرگزاری فارس: استاندار زنجان با اشاره به مشکل به وجود آمده در صندوق قائم آل محمد گفت: در حال حاضر نظارت ویژه‌ای بر فعالیت صندوق‌های فعال و موسسات مالی صورت می‌گیرد.

نظارت بر صندوق‌های فعال و موسسات مالی در استان زنجان

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، محمد رئوفی‌نژاد بعد از ظهر امروز در جلسه هماهنگی با بانک‌ها اظهار کرد: باید به فعالیت صندوق‌ها، موسسات مالی و اعتباری نظارت بیشتری صورت گیرد.

وی در ادامه با اشاره به اینکه استان زنجان در زمینه اشتغال به تعهدات خود عمل کرده است، افزود: در سال 89 بیش از 32 هزار شغل در استان زنجان ایجاد شد.

استاندار زنجان همچنین با اشاره به ایجاد بیش از 40 هزار شغل در استان زنجان در سال گذشته اضافه کرد: خوشبختانه در چند سال اخیر استان زنجان به بیش از تعهدات و تعداد سهمی که برای ایجاد اشتغال به استان ابلاغ شده بود، عمل کرده است.

وی خاطرنشان کرد: در سال گذشته استان زنجان 29 درصد بیش از سهم ابلاغی اشتغال به استان عمل کرده است.

رئوفی‌نژاد با اشاره به اینکه در استان زنجان در زمینه اعطای تسهیلات بیشتر از منابع موجود مصارف وجود داشت، افزود: عملکرد استان زنجان در زمینه ایجاد اشتغال در چند سال گذشته موفق و قابل قبول بوده است.

وی در ادامه با اشاره به فعالیت 11 بانک در استان زنجان از فعالیت و همکاری بانک‌های عامل استان در زمینه ارائه تسهیلات به متقاضیان تقدیر کرد.

استاندار زنجان در ادامه با اشاره به میزان تعهدات بانکی باقیمانده در استان از مسئولان اجرایی و بانک‌های عامل، خواست اقدامات لازم را در زمینه پرداخت مانده تعهدات بانکی انجام دهند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به فعالیت موسسات مالی و صندوق‌های اعتباری در استان از مسئولان اجرایی خواست بر فعالیت این واحدها نظارت بیشتری داشته باشند.

انتهای پیام/آ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول