اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست تبلیغات اسلامی لردگان:

موسسات قرآنی لردگان حمایت مالی می‎شود

خبرگزاری فارس: سرپرست تبلیغات اسلامی شهرستان لردگان از کمک 18 میلیون ریالی به موسسه‌های قرآنی این شهرستان در سال جدید خبر داد.

موسسات قرآنی لردگان حمایت مالی می‎شود

حجت‌الاسلام سعید نصیری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد، اظهار داشت: حمایت از موسسه‌های قرآنی باعث پیشرفت و ترقی هرچه بیشتر فرهنگ قرآنی در شهرستان می‌شود.

وی از کمک 18 میلیون ریالی به موسسه‌های قرآنی این شهرستان در سال جدید خبر داد و گفت: این حمایت‌ها به شش موسسه قرآنی فعال در شهرستان انجام گرفته است که نقش سازنده‌ای در اعتلای فرهنگ قرآنی این شهرستان داشته‌اند.

نصیری افزود: اگر این حمایت‌ها به صورت منظم و برنامه‌ای انجام گیرد می‌تواند در برنامه‌ریزی فعالیت‌های قرآنی موسسات کمک شایانی داشته باشد.

وی در ادامه از شرکت یک هزار و 500 قرآن‌آموز در کلاس‌های قرآنی تبلیغات اسلامی لردگان خبر داد و گفت: این کلاس‌های قرآنی شامل نهضت قرآن‌آموزی، تربیت معلم و قرائت، مفاهیم و حفظ قرآن، روخوانی، روانخوانی و تجوید بوده که در مناطق مختلف شهرستان لردگان برگزار شد.

نصیری تصریح کرد: جایگاه واقعی مربیان قرآنی که رسالت آنها آشنا کردن مردم به ویژه جوانان و نوجوانان به ارزش‌های قرآنی است، ناشناخته مانده است که باید به درستی شناسانده شود.

وی اضافه کرد: در حال حاضر شش مؤسسه قرآنی و 15 خانه قرآن روستایی در لردگان زیر نظر این تبلیغات اسلامی فعال هستند.

سرپرست تبلیغات اسلامی شهرستان لردگان با بیان اینکه دوره‌های آموزش قرآن کریم ویژه فصل بهار در موسسه‌های قرآنی لردگان آغاز شد، گفت: کلاس‌های آموزش قرآن کریم در قالب ترم بهاره از سوی موسسات قرآنی این شهرستان آغاز شد.

نصیری افزود: در حال حاضر کلاس‌های آموزش قرائت سطح 2 و 3، کلاس‌های آموزش حفظ و تفسیر قرآن کریم و کلاس‌های مفاهیم قرآنی و احکام و مسائل شرعی در محل این موسسات برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ح20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول