اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در اصفهان

کارگاه آموزشی ارتقای درجه داوری ملی کاراته برگزار شد

خبرگزاری فارس: کارگاه آموزشی ارتقای درجه داوری ملی پس از سه روز در اصفهان به کار خود خاتمه داد.

کارگاه آموزشی ارتقای درجه داوری ملی کاراته برگزار شد
به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، با همت هیئت کاراته استان اصفهان و پیگیری‌های علی دعوائیها رئیس این هیئت و کمک‌های اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان پنجم و ششم دی‌ماه 1390 یک دوره کلاس آموزشی قوانین جدید و ارتقای درجه داوری ملی در خانه کاراته اصفهان برگزار شد.
مدرسان کارگاه آموزشی ارتقای درجه داوری ملی کاراته خانم فریبا مدنی عضو ایرانی‌الاصل شورای داوران جهان و همسرش سیروس مدنی از کشور آمریکا بودند که مدتی است برای برپایی دوره آموزشی آخرین قوانین داوری کاراته در ایران حضور دارند.
محمد علی مردانی عضو هیئت ژوری فدراسیون جهانی کاراته و عضو شورای داوران آسیا و اکبر دهقان رئیس کمیته داوران استان و عضو شورای داوران کشور نیز از مدرسان کارگاه آموزشی درجه داوری ملی بودند که آزمون کتبی و عملی این دوره، دی‌ماه زیر نظر اساتید ذکر شده با حضور بیش از 85 نفر از داوران اصفهانی و شهرستان‌های هم‌جوار برگزار شد.
سیروس مدنی در حاشیه این کارگاه آموزشی در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس اظهار داشت: بعضی از داوران دارای سطح بالا و برخی دیگر از سطح خیلی پایینی برخوردار هستند که پیشنهاد می‌کنم این اختلاف با برگزاری استاژهای مکرر توسط افراد خوب و باتجربه مانند مردانی و دهقان برطرف شود.
وی در مورد امید ورود کاراته به المپیک با وجود تغییرات قوانین داوری بیان کرد: تمام فعالیت‌های صورت گرفته برای ورود کاراته به دنیای المپیک است.
انتهای پیام/صا30/و4000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول