اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از 23 تیرماه صورت می‌گیرد

جدال کاراته‌کاهای قمی در مسابقات قهرمانی کشور

خبرگزاری فارس: کاراته‌کاهای قمی در تلاش برای کسب مدال بر روی تاتامی پیکارهای سبکی کاراته قهرمانی کشور برابر حریفان حاضر می‌شوند.

جدال کاراته‌کاهای قمی در مسابقات قهرمانی کشور

به گزارش خبرگزاری فارس از قم بر اساس برنامه‌ریزی و اعلام فدراسیون کاراته به هیئت‌های کاراته استان‌های مختلف کشور سبک‌هایی نظیر کیوکوشین تزوکا، پرفکت کاراته، ایچی گکی، شین کاراته، کیوکوشین یونیون و کیوکوشین ماتسوشیما تا پیش از ماه مبارک رمضان پذیرای کاراته‌کاهای مدعی از نقاط مختلف کشور خواهند بود.

طبق برنامه‌ریزی فدراسیون کاراته مسابقات کاراته قهرمانی کشور بخش آقایان در سبک کیوکوشین تزوکا از بیست و سوم تیر ماه به میزبانی هیئت کاراته استان لرستان برگزار خواهد شد و در آن برترین‌های کشور برای کسب عنوان و قرار گرفتن بر روی سکو به رقابت می‌پردازند.

این در حالی است که سبک پرفکت کاراته کشور نیز در نظر دارد مسابقات قهرمانی کشور آقایان این سبک را روز جمعه این هفته یعنی بیست و سوم تیرماه با حضور کاراته‌کاهای فعال در این سبک به میزبانی هیئت کاراته استان مرکزی در شهرستان خمین برگزار کند.

این در حالی است که قم در سبک‌های مختلف کاراته دارای استعدادها و قهرمانان متعددی است و در سال‌های اخیر بیشترین مدال‌های داخلی و برون مرزی کاراته قم از درخشش کاراته‌کاهای فعال در سبک‌های این رشته به دست آمده است.

یکی دیگر از مسابقات که کاراته‌کاهای قمی می‌توانند در آن برای ورزش قم افتخارآفرینی کنند، رقابت‌های سبک شین کاراته محسوب می‌‌شود در حالی که استان یزد میزبان برگزاری مسابقات قهرمانی کشور سبک شین کاراته در بخش آقایان است و این پیکارها در روزهای بیست و دوم و بیست و سوم تیر ماه در سالن مجموعه ورزشی طلائیه به انجام خواهد رسید.

از سوی دیگر یکی دیگر از رقابت‌های مهم برگزار شده زیر نظر فدراسیون کاراته کشورمان، مسابقات قهرمانی کشور سبک کیوکوشین ایچی گکی است که روز جمعه این هفته یعنی بیست و سوم تیرماه در رده‌های سنی نونهالان و نوجوانان در یزد برگزار می‌شود.

کاراته‌کاهای فعال در سبک کیوکوشین در مسابقات قهرمانی کشور سبک کیوکوشین یونیون که روز جمعه بیست و سوم تیرماه در مجموعه ورزشی آزادگان تهران برگزار می‌شود، در رده‌های سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان با یکدیگر پیکار می‌کنند.

در نهایت اینکه سبک کیوکوشین ماتسوشیما در نظر دارد کلاس ارتقای داوری کاتا تا درجه JA را در بخش بانوان در روزهای آغاز هفته آینده در مجموعه ورزشی شمشیری تهران برگزار کند، ضمن اینکه آزمون دان یک تا سه کاراته بانوان این سبک نیز روز پنجشنبه بیست و نهم تیر ماه در مجموعه ورزشی شمشیری تهران برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول