اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رییس هیئت کاراته قزوین خبر داد

کسب سومین امتیاز داوری بین‌المللی کاراته قزوین

خبرگزاری فارس: رییس هیئت کاراته استان قزوین با اشاره به قبولی حسن طاهری در آزمون‌های فدراسیون کاراته آسیا گفت‌: قزوین با این موفقیت صاحب سومین داور بین‌المللی کاراته شد.

کسب سومین امتیاز داوری بین‌المللی کاراته قزوین

محمدصادق بابایی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار کرد: این موفقیت در حالی برای ورزش کاراته استان قزوین حاصل شد که حمیدرضاداوری و عباس جنابی دو داور دیگر این استان، ماه گذشته توانسته بودند این افتخار را برای خود و قزوین به ثبت برسانند.

وی با بیان این که نگاه این هیئت به داوری و مربیگری برابر بوده و تلاش بر این است تا هر دو به طور متوازن از رشد و پیشرفت برخوردار باشند، افزود: ارتقای دانش داوران کاراته در قزوین همزمان با توجه به رشد کیفی و کمی آن مورد توجه این هیئت ورزشی در استان قزوین است‌.

بابایی با اشاره به اینکه برگزاری کلاس‌های داوری در سطح استان قزوین و کشور یکی از ارکان اصلی برنامه‌های هیئت کاراته این استان بوده است، اضافه کرد‌: تربیت داوران و مربیان کاراته در قالب برگزاری دوره‌های آموزشی نیز همواره مورد توجه قرار گرفته است.

قهرمانی عسگری خوشحالی را برای ورزش‌دوستان کاراته استان قزوین به ارمغان آورد

رییس هیئت کاراته استان قزوین در ادامه با اشاره به قهرمانی بهمن عسگری ملی‌پوش قزوینی تیم ملی کاراته کشورمان در رقابت‌های کاراته قهرمانی غرب آسیا گفت‌: این جوان شایسته با کسب مدال طلای خود خوشحالی را برای ورزش‌دوستان کاراته استان قزوین به ارمغان آورد.

بابایی با اشاره به توانایی‌های بالای این ملی‌پوش استان قزوین گفت‌: عسگری در جریان این رقابت‌ها با وجود آسیب‌دیدگی جزئی و ناداوری‌هایی که بود توانست در دیدار نهایی در خاک عربستان کاراته‌کای این کشور را شکست دهد و گردن‌آویز طلا را از آن خود کند.

برای کاراته‌کاهای قزوین در آینده برنامه‌های زیادی خواهیم داشت

رئیس هیئت کاراته استان قزوین در ادامه با اشاره به توانمندی‌های موجود این رشته ورزشی در این استان یادآور شد‌: با برنامه‌ریزی در رقابت‌های لیگ‌های استانی در سال جاری تلاش خواهیم کرد همچون سال‌های گذشته کاراته‌کاهایی شایسته و قدرتمند در کوران رقابت‌های لیگ قهرمانی کشور داشته باشیم.

وی حضور نه ورزشکار در چهار رده سنی نوجوانان، جوانان، امید و بزرگسالان در سال گذشته را یکی از نقاط قوت این رشته ورزشی برشمرد و افزود: امسال با تلاش کاراته‌کاها این تعداد افزایش پیدا می‌کند.

انتهای پیام/ش20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول