اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس خانه صنعت و معدن گلستان:

هدف تولید ایجاد اشتغال نیست/ اشتغال نتیجه صنعت موفق است

خبرگزاری فارس: رئیس خانه صنعت و معدن استان گلستان گفت: هدف تولید بر مبنای ایجاد اشتغال نبوده بلکه سودآوری، توسعه و کمک برای رسیدن به خودکفایی است.

هدف تولید ایجاد اشتغال نیست/ اشتغال نتیجه صنعت موفق است

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان رمضان بهرامی ظهر امروز در جمع صنعت‎گران استان در گفت‌وگو با خبرنگاران با بیان اینکه اشتغال نتیجه صنعت موفق است اظهار داشت: صنعتی که بخواهد بر اساس اشتغال پایه‎گذاری شود صنعت پایداری نخواهد بود بلکه صنعت باید بر اساس نیاز، استقرار یابد و تنها مشروط بر اشتغال نباشد.

وی با ابراز تاسف از اینکه رقابت در کشور ما بسته است اذعان کرد: متاسفانه قوانین کار هر روز عرصه را برای صنعت تنگ‎تر می‎کند که این آفت بزرگی برای بخش صنعت به شمار می‎آید.

رئیس خانه صنعت و معدن گلستان با اشاره به اینکه طی دو ماه اخیر شاهد بخش‎نامه‎های سختگیرانه در حوزه تولید و فضای سرمایه‎گذاری بوده‎ایم خاطر نشان کرد: متاسفانه هر روز دایره‎ها در عرصه صنعت تنگ‎تر می‎شود و این سختگیری‎ها در حوزه‎های مالیاتی، قوانین تامین اجتماعی و بانک‎ها کاملا مشهود است.

بهرامی متذکر شد: بانک‎ها با تمام ابزارهای خود وارد میدان شده‎اند و به بهانه‎های مختلف برای عدم مشارکت در تولید و صنعت به دنبال ماده و تبصره‎اند که تسهیلات به این بخش ندهند.

وی خطاب به مسئولان بانک‎ها تصریح کرد: بانک‎ها نباید مدیران واحدهای تولیدی را متهم به نااهلی کنند چرا که ارائه تسهیلات بدون هماهنگی با بدنه کارشناسی صورت نمی‎گیرد و هیچ مدیر واحد تولیدی نمی‎تواند بدون هماهنگی در این زمینه تخلف کند.

رئیس خانه صنعت و معدن گلستان با بیان اینکه نظارت بر عملکرد بنگاه‎های متخلف بسیار ضعیف است بر این نکته تاکید کرد و اظهار داشت: در عقود مشارکتی هیچ‎گونه خلافی در فضای کسب و کار صورت نمی‎گیرد مگر اینکه سیستم نظارتی دچار ضعف باشد.

انتهای پیام/ی30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول