اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر آبفای جیرفت خبر داد

انجام 13 کیلومتر لوله‌گذاری خط انتقال آب جبالبارز

خبرگزاری فارس: مدیر اداره امور آب و فاضلاب شهری شهرستان جیرفت گفت: از قطعه اول خط انتقال آب جبالبارز تاکنون 13 کیلومتر آن لوله‌گذاری شده است.

انجام 13 کیلومتر لوله‌گذاری خط انتقال آب جبالبارز

رضا جزینی‌زاده امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در جیرفت در زمینه خط انتقال آب جبالبارز اظهار داشت: 28 تیرماه مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری استان کرمان از روند این پروژه بازدید کرد.

وی با بیان اینکه در این بازدید کلنگ قطعه دوم خط انتقال آب جبالبارز و مخزن 2 هزار مترمکعبی آن به زمین زده شد، افزود: در ادامه سفر نیز از پروژه فاضلاب شهرستان کهنوج و انتقال آب شهرستان قلعه‌گنج بازدید شد.

جزینی‌زاده تصریح کرد: قطعه دوم خط انتقال آب جبالبارز به طول 12 کیلومتر با احداث مخزن 2 هزار مترمکعبی به صورت pc طی یک قرارداد 18 ماهه به شرکت «آتیه کویر» واگذار شده است.

وی ابراز داشت:‌ اعتبار قطعه دوم این پروژه 3 میلیارد و 600 میلیون تومان است که امیدواریم طبق برنامه‌ریزی انجام شده به اتمام برسد.از قطعه اول این خط انتقال آب تاکنون 13 کیلومتر آن لوله‌گذاری شده است.

مدیر اداره امور آب و فاضلاب شهری شهرستان جیرفت با اشاره به اینکه علاوه بر این 13 کیلومتر، دو کیلومتر نیز جاده دسترسی احداث شده است، گفت: دو مخزن یک هزار مترمکعبی نیز در این پروژه در حال ساخت است.

جزینی‌زاده اعتبار اجرای قطعه اول را 3 میلیارد تومان خواند و بیان داشت: عملیات این قطعه به طول 20 کیلومتر با چهار مخزن یک هزار مترمکعبی در حال اجرا است.

وی مدت این قرارداد قطعه اول را نیز 18 ماه دانست و اذعان داشت: خرید لوله‌های این پروژه به عهده اداره امور آب و فاضلاب شهری شهرستان جیرفت است.

جزینی‌زاده خاطرنشان کرد: پیمانکار قطعه اول که عملیات لوله‌گذاری 20 کیلومتر از پروژه خط انتقال آب جبالبارز را انجام می‌دهد، «شرکت زرنگار شیراز» است.

انتهای پیام/خ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول