اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر عامل آب و فاضلاب بوشهر:

عملیات انتقال دو خط مخزن آب در بوشهر با موفقیت انجام شد

خبرگزاری فارس: مدیر عامل آب و فاضلاب بوشهر از اجرای عملیات موفقیت‌آمیز انتقال دو خط مخزن آب در بوشهر خبر داد.

عملیات انتقال دو خط مخزن آب در بوشهر با موفقیت انجام شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر محسن درفشان صبح امروز در بازدید از پروژه‌‌های آب و فاضلاب بوشهر از اجرای عملیات موفقیت‌آمیز انتقال دو خط مخزن آب در بوشهر خبر داد و اظهار داشت: نصب و اجرای این خط موجب تعادل ارتفاع و حجم آب بین دو مخزن ذخیره و فعال آب شهر بوشهر می‌شود.

درفشان ادامه داد: در یک عملیات چهار روزه لوله انتقال بین دو مخزن 30 و 40 هزار مترمکعبی آب شهر بوشهر به قطر 45 میلی‌متر و از جنس فولاد به طول 90 متر اجرا و نصب شد.

درفشان گفت: این عملیات با همکاری پرسنل واحد تاسیسات امور آبفای شهر بوشهر و اکیپ نگهداری و تعمیرات خط انتقال آب استان صورت گرفت، ضمن اینکه نصب و اجرای این خط موجب تعادل ارتفاع و حجم آب بین دو مخزن ذخیره و فعال آب شهر بوشهر می‌شود. 

مدیر عامل آب و فاضلاب استان بوشهر تصریح کرد:‌ در دو سال گذشته سرعت اجرای پروژه‌های آب و فاضلاب در بوشهر بسیار مطلوب بوده است.

وی افزود: با وجود کارشناسان و متخصصان فعال در شرکت آب و فاضلاب روند اجرایی پروژه‌های آب و فاضلاب بهتر شده است.

درفشان در ارتباط با مخزن 5 هزار مترمکعبی بندر ریگ گفت: برای احداث مخزن 5 هزار مترمکعبی بندر ریگ بالغ بر 25 میلیارد ریال اعتبار نیاز است که با تامین اعتبار‌، عملیات اجرایی این مخزن در مدت 18 ماه اجرا خواهد شد.

وی بیان کرد: پروژه احداث مخزن 5 هزار مترمکعبی بندر ریگ  شامل 2 هزار و 400 مترمکعب بتن‌ریزی، 250 تن آرماتوربندی و 4 هزار مترمکعب خاکبرداری و خاکریزی است.

مدیر عامل آب و فاضلاب بوشهر گفت:‌ در سال 90 نقشه‌های شماتیک و کاربردی برای بررسی وضعیت آبرسانی به شهرهای مختلف تهیه شده است.

وی تصریح کرد: در سال 90 نقشه‌های شماتیک و کاربردی برای بررسی وضعیت آبرسانی به شهرهای مختلف تهیه شده است.

درفشان فشارسنجی و تحلیل فشار شبکه آب شهر بوشهر به منظور بهبود مدیریت توزیع آب در شهر بوشهر را از دیگر فعالیت‌ها ذکر کرد.

انتهای پیام/ح20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول