اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در سال جاری صورت می‌گیرد

آغاز عملیات اجرایی خط انتقال آب شرب خلخال از بفراجرد

خبرگزاری فارس: مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب شهری استان اردبیل گفت: عملیات اجرایی خط انتقال آب آشامیدنی شهر خلخال از سد بفراجرد در سال جاری آغاز شده و پروژه آبرسانی به شهر خلخال در میان مدت اجرا می‌شود.

آغاز عملیات اجرایی خط انتقال آب شرب خلخال از بفراجرد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، عبدالحسین حسن‌زاده صبح امروز در نشست هم اندیشی با فرماندار شهرستان خلخال اظهار داشت: اجرای طرح‌های آبرسانی به شهرستان‌ها با جدیت ادامه دارد و تامین آب شرب شهرستان خلخال نیز یکی از این اولویت‌هاست.

وی خط انتقال آب آشامیدنی خلخال از سد بفراجرد را بزرگترین پروژه‌ آبرسانی اردبیل عنوان کرد و افزود: طرح توسعه شبکه فاضلاب شهر خلخال با اختصاص 20 میلیارد ریال در سال جاری اجرایی می‌شود.

این مسئول به افزایش چهار برابری اعتبارات شبکه فاضلاب شهر خلخال در سال جاری اشاره کرد و گفت: در حالی که در سال 89 فقط یک میلیارد 800 میلیون ریال به ادامه عملیات اجرایی شبکه فاضلاب شهر خلخال تخصیص یافته بود این رقم به 5 میلیارد ریال در سال گذشته افزایش یافت.

حسن‌زاده تصریح کرد: با در نظر گرفتن اعتبار امسال که 20 میلیارد ریال است، میزان اعتبارات تخصیصی به شبکه فاضلاب شهر خلخال در سال جاری نسبت به سال 90 چهار برابر افزایش دارد.

وی بیان داشت: تاکنون 50 درصد از عملیات اجرایی شبکه فاضلاب شهر خلخال اجرا شده و 50 درصد از شهروندان این شهر از خدمات این شبکه بهره می‌برند.

وی گفت: با اجرای بیش از 10 کیلومتر شبکه در سال جاری و بهره برداری از آن میزان استفاده کنندگان از این شبکه در خلخال به 75 درصد تا پایان امسال افزایش خواهد یافت.

این مسئول از اتصال شهرک‌های در حال احداث مسکن مهر در آینده نزدیک به شبکه فاضلاب شهری خلخال خبر داد و ابراز امیدواری کرد: با ادامه روند افزایش اعتبارات شبکه فاضلاب خلخال در سال آینده این شبکه در تمام مناطق شهر خلخال اجرا شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حسن‌زاده در پایان اظهار داشت: عملیات اجرایی خط انتقال آب آشامیدنی شهر خلخال از سد بفراجرد آغاز شده و پروژه آبرسانی به شهر خلخال در میان مدت اجرا می‌شود که از بزرگترین پروژه‌های آبرسانی استان اردبیل محسوب می‌شود.

انتهای پیام/غ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول