اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل خبر داد

برگزاری جشن آسفالت شدن راه‌های روستایی اردبیل

خبرگزاری فارس: مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: پایان دولت دهم اتمام کار آسفالت شدن تمام راه‌های روستایی استان اردبیل است و ما جشن آسفالت شدن روستاها را در این سال برگزار می‌کنیم.

برگزاری جشن آسفالت شدن راه‌های روستایی اردبیل

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، علی حیدری ظهر امروز در جلسه شورای اداری شهرستان مشگین‌شهر اظهار داشت: فعالیت‌های راه‌سازی به ویژه آسفالت کردن راه‌های روستایی با قدرت تمام در همه شهرستان‌ها اجرایی می‌شود و به نظر می‌رسد تا پایان دولت دهم تمام روستاهای استان اردبیل از جاده مناسب دسترسی بهره‌مند شوند.

وی با یادآوری اینکه داشتن راه مناسب اولیه‌ترین حق مردم روستاها است، خاطرنشان کرد: تا پایان فصل کاری امسال تمامی راه‌های روستایی این استان بهسازی و لکه‌گیری می‌شوند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل یادآور شد: بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده تلاش می‌شود تا پایان دولت دهم تمام روستاهای این استان از جاده مناسب برخوردار شوند.

حیدری تاکید کرد: بحث لکه‌گیری، نصب علایم، خط کشی و تامین روشنایی برخی از تقاطع‌های معابر استان در دستور کار قرار گرفته و در این زمینه با مسئولان ادارات تابعه اداره کل راه و شهرسازی در شهرستان‌های مختلف هماهنگی‌های لازم انجام شده است.

این مسئول با بیان اینکه شهرستان مشگین‌شهر بیشترین طول جاده‌های مواصلاتی بین شهری و روستایی استان اردبیل را به خود اختصاص داده از آغاز عملیات روکش جاده مشگین‌شهر اردبیل خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در ادامه این جلسه سرپرست فرمانداری مشگین‌شهر نیز در سخنانی با تبریک فرا رسیدن ماه مبارک رمضان اظهار داشت: بحث نان به عنوان مایحتاج اولیه مردم در این شهرستان جدی گرفته می‌شود.

فضایل عزیزی تصریح کرد: هم اکنون 336 واحد نانوایی در شهرستان مشگین‌شهر فعالیت دارند که از این تعداد 164 واحد در شهر مشگین‌شهر و مابقی در سایر مناطق شهرستان نان پخت می‌کنند.

وی گفت: در راستای نظارت و رسیدگی بر عملکرد نانوایی‌های شهرستان از ابتدای سال جاری تاکنون با انجام 600 مورد بازرسی از نانوایی‌های شهرستان و تشکیل پرونده تخلفاتی، نانوایان خاطی به پرداخت 35 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شده‌اند.

سرپرست فرمانداری مشگین‌شهر ادامه داد: همزمان با ماه مبارک رمضان با راه‌اندازی گشت ویژه نظارت بر نحوه عملکرد نانوایی‌ها تشدید می‌شود و هیچ‌گونه قصوری در این زمینه پذیرفته نیست.

عزیزی در پایان سخنان خود مسئولان مرتبط با بحث آرد و نان را به جدیت بیشتر در افزایش کیفیت نان در مشگین‌شهر و روستاهای تابعه سفارش کرد.

انتهای پیام/خ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول