اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر جهاد کشاورزی نیشابور خبر داد

اختصاص 400 میلیارد ریال اعتبار برای طرح توسعه کشاورزی در نیشابور

خبرگزاری فارس: مدیر جهاد کشاورزی نیشابور از تصویب طرح‌های متعدد در ستاد اجرایی توسعه کشاورزی شهرستان با اعتبار بیش از 400 میلیارد ریال خبر داد.

اختصاص 400 میلیارد ریال اعتبار برای طرح توسعه کشاورزی در نیشابور

به گزارش خبرگزاری فارس از نیشابور، به نقل از روابط عمومی جهاد کشاورزی نیشابور سیدغلامرضا نبوی‌نامقی اظهار داشت: در پی ‌ابلاغ اعتبارات و تشکیل ستاد اجرایی طرح توسعه کشاورزی شهرستان، اطلاع‌رسانی به متقاضیان اجرای طرح‌های مرتبط با کشاورزی انجام شد و در 46 جلسه کارشناسی از اوایل سال 91 تعداد 582 طرح مختلف به تصویب رسید.

مدیر جهاد کشاورزی نیشابور افزود: در این جلسات طرح‌هایی در بخش‌های باغبانی، زراعت، مکانیزاسیون، دام، طیور، آب و خاک، صنایع تبدیلی، شیلات، دامپزشکی و منابع طبیعی به تصویب رسید و بیشتر آنها برای اخذ تسهیلات به بانک کشاورزی معرفی شده است.

وی گفت: با توجه به اینکه هدف از اجرای طرح توسعه بخش کشاورزی، توسعه توان تولید و ایجاد ظرفیت‌های بیشتر اشتغال در این بخش است، اقدامات و فعالیت‌های متعددی در زمینه تعامل و هماهنگی با دستگاه‌های عضو ستاد اجرایی در راستای واگذاری زمین، تامین آب و تامین تسهیلات انجام شده است.

مدیر جهاد کشاورزی نیشابور ادامه داد: تعداد 17 شرکت تعاونی مهر با هدف فعالیت‌های باغداری، دامداری، تولید کود آلی و بسته‌بندی محصولات کشاورزی تاسیس شده است.

نبوی به میزان اشتغال ایجاد شده در این طرح اشاره کرد و گفت: در صورت اجرای کامل طرح توسعه بخش کشاورزی و تأمین اعتبارات پیش‌بینی شده، ضمن افزایش قابل توجه بهره‌وری، در مجموع یک‌ هزار و 791 نفر اشتغال جدید در بخش‌ها و مناطق مختلف شهرستان ایجاد می‌شود.

انتهای پیام/ح30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول