اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست اوقاف و امور خیریه بروجن خبر داد

پیشرفت 60 درصدی طرح توسعه امامزاده حمزه‌علی بلداجی

خبرگزاری فارس: سرپرست اوقاف و امور خیریه بروجن گفت: در حال حاضر طرح توسعه امامزاده حمزه‌علی بروجن از پیشرفت فیزیکی 60 درصدی برخوردار است.

پیشرفت 60 درصدی طرح توسعه امامزاده حمزه‌علی بلداجی

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، حجت‌الاسلام محسن غلامیان عصر امروز در نشست مدیران اوقاف شهرستان‌های استان چهارمحال و بختیاری با اشاره به اجرای طرح توسعه امامز‌اده حمزه‌علی بلداجی اظهار داشت: این امامزاده یکی از زائرپذیر‌ترین امامزادگان این استان است که هر ساله پذیرای جمع کثیری از مردم این استان و استان‌های همجوار است.

وی با بیان اینکه طرح توسعه این امامزاده در حال حاضر از 60 درصد پیشرفت فیزیکی برخوردار است، افزود: برای اجرای این طرح تاکنون بیش از 25 میلیارد ریال اعتبار از محل اعتبارات اداره اوقاف و امور خیریه، درآمد امامزاده و اعتبارات استانی هزینه شده است.

غلامیان اذعان کرد: طرح توسعه امامزاده شامل سالن‌های اجتماعات، کتابخانه دیجیتالی، خانه عالم، ساخت بازارچه و گسترش تربت‎‌خانه امامزاده می‌شود.

سرپرست اوقاف و امور خیریه بروجن گفت: توسعه پارکینگ، ساخت زائرسرا با 24 سوئیت، توسعه سرویس بهداشتی و بهبود امکانات اولیه رفاهی ویژه گردشگران و زائران این مکان از دیگر بخش‌های طرح توسعه این امامزاده است.

غلامیان افزود: با توجه به استقبال زائران و گردشگران در فصل بهار و تابستان ایجاد بازارچه جدید این اما‌مزاده ضروری است.

وی بیان کرد: بازارچه جدید این امامزاده در 3 هزار و 500 مترمربع شامل 80 باب مغازه در ضلع جنوب غربی امامزاده پیش‌بینی شده است.

غلامیان گفت: شهرداری و مسئولان بخش بلداجی باید در زمینه ارائه خدمات مطلوب به گردشگران و زائران این بقعه متبرکه تعامل بیشتری با این اداره داشته باشند.

وی افزود: برش کوه کنار بقعه متبرکه امامزاده یکی از اولویت‌های مهم در طرح جامع این امامزاده است که هزینه آن 300 میلیون ریال برآورد شده است.

غلامیان با بیان اینکه سالانه 300 هزار نفر از این امامزاده دیدن می‌کنند، بیان کرد: باید مسئولان استانی و شهرستانی به طرح توسعه این امامزاده یک نگاه ویژه داشته باشند.

انتهای پیام/آ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول