اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار ابهر:

ظرفیت‌های ابهر برای توسعه ‌بخش کشاورزی مناسب است

خبرگزاری فارس: فرماندار ابهر گفت: شهرستان ابهر از ظرفیت‌های خوبی برای توسعه بخش کشاورزی برخوردار است.

ظرفیت‌های ابهر برای توسعه ‌بخش کشاورزی مناسب است

به گزارش خبرگزاری فارس از ابهر، علی یوسفی بعد از ظهر امروز در جمع مسئولان حوزه کشاورزی این شهرستان با اشاره به صورتجلسه‌های ستاد توسعه کشاورزی این شهرستان خاطرنشان کرد: صورتجلسه‌های تنظیم شده این جلسه‌ها به منزله موافقت استعلام بوده به هیچ عنوان کم‌کاری مسئولان را نمی‌پذیریم.

وی افزود: بر اساس دستور استاندار هر نوع استعلام تا یک هفته باید مشخص شود و در غیر این صورت استعلام‌ها مثبت تلقی شده و باید تسهیلات اشخاص ارائه شود.

فرماندار شهرستان ابهر با اشاره به نامگذاری سال جاری از سوی مقام معظم رهبری به عنوان سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی تصریح کرد: باید در سال جاری بحث اشتغالزایی و حمایت از تولیدکنندگان و کشاورزان را در دستور کار خود قرار داده و با تمام توان خود در زمینه ارتقای سطح تولید تلاش کنیم.

وی با بیان اینکه هر چه حرکت صورت گرفته در این ستاد با تدبیر باشد کار ما راحت‌تر است، اظهار داشت: موفقیت ستاد به میزان هماهنگی اعضا بستگی دارد.

یوسفی با بیان اینکه شهرستان ابهر از ظرفیت‌های خوبی برای توسعه بخش کشاورزی برخوردار است، ابراز داشت: یکی از مهمترین آیتم‌های این امر مدیریت مناسب آب و خاک است.

فرماندار شهرستان ابهر افزود: برای این مدیریت ابزارهایی همچون اعتبارها و نیز واگذاری اختیار به مدیریت را در اختیار داریم به گونه‌ای که ما هیچ پرونده‌ای را برای تصمیم‌گیری به استان ارسال نمی‌کنیم.

انتهای پیام/ش30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول