اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بخشدار مرکزی تبریز خبر داد:

اجرای طرح‌های گردشگری در روستاهای بخش مرکزی تبریز

خبرگزاری فارس: بخشدار مرکزی تبریز از اجرای طرح‌های گردشگری در روستاهای بخش مرکزی تبریز خبر داد و گفت: ظرفیت گردشگری روستاهای اطراف تبریز ناشناخته مانده که در این راستا نیز برنامه‌ریزی می‌شود.

اجرای طرح‌های گردشگری در روستاهای بخش مرکزی تبریز
ایوب دهقان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تبریز از ارائه خدمات اداری به روستاهای بخش مرکزی تبریز به صورت مستقیم خبر داد.
وی با بیان اینکه در حال حاضر بیش از 60 روستا در بخش مرکزی تبریز قرار دارند، گفت: حجم روستاهای بخش مرکزی تبریز گسترده بوده و مشکلات این روستاها خاص و منحصر به‌فرد است.
بخشدار مرکزی تبریز ادامه داد: تلاش شده تا مشکلات این روستاها به صورت متمرکز و با حضور مستقیم ادارات در محل روستا حل و فصل شود.
دهقان در ادامه از ارائه خدمات اداری به روستاهای بخش مرکزی تبریز به صورت مستقیم و ماهانه خبر داد و اظهار کرد: در دو ماه و نیم گذشته در هشت روستای بخش مرکزی تبریز که دارای جمعیت قابل توجه نیز هستند، خدمات با حضور نمایندگان ادارات ارائه شده است.
وی، طرح‌های هادی روستایی، طرح آبخیزداری و نیز طرح‌های مربوط به آبفا را از جمله طرح‌های بررسی شده دانست و افزود: تلاش می‌شود تا در راستای اهداف دولت کریمه خدمات به روستاها به صورت گسترده انجام شده و از سرگردانی مردم در ادارات شهر تبریز تا حد ممکن جلوگیری شود.
بخشدار مرکزی تبریز در ادامه با اشاره به مشکلات راه‌های روستایی و حادثه‌خیز بودن راه تبریز ـ خلجان گفت: با وجود مشکلات اعتباری راه روستایی تبریز ـ خلجان به طول 10کیلومتر تعریض می‌شود.
وی یادآور شد: مراحل مقدماتی این طرح آغاز شده و با وجود برودت هوا اقدامات اولیه در حال انجام است تا در حداقل زمان این راه مهم و حادثه خیز به بهره‌برداری برسد.
وی، با رد مشکل اعتیاد در روستاهای بزرگ اطراف تبریز گفت: اهالی بومی روستا معمولاً از چنین انحرافاتی مبرا هستند اما مهاجرت‌هایی که به روستاهای اطراف تبریز صورت می‌گیرد گاه موجب مشکلاتی از جمله اعتیاد می‌شود.
دهقان اظهار کرد: در بخشی از روستاها که اهالی آن از مهاجرت افراد غیربومی جلوگیری می‌کنند مشکلات اجتماعی از جمله اعتیاد در حداقل است.
وی همچنین از اجرای طرح‌های گردشگری در روستاهای بخش مرکزی تبریز خبر داد و افزود: ظرفیت گردشگری روستاهای اطراف تبریز ناشناخته مانده که در این راستا نیز برنامه‌ریزی می‌شود.
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول