اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم میاندوآب، تکاب و شاهین‌دژ مطرح کرد؛

بی‌توجهی مسئولان به طرح‌های گردشگری در آذربایجان غربی

خبرگزاری فارس: نماینده مردم میاندوآب،‌ تکاب و شاهین‌دژ در مجلس گفت: مسئولان آذربایجان غربی نسبت به طرح‌های گردشگری و توریستی بی‌توجه هستند.

بی‌توجهی مسئولان به طرح‌های گردشگری در آذربایجان غربی
مهدی عیسی‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: برای تصویب طرح‌های گردشگری باید مدت زمان زیادی را انتظار کشید و این امر سبب شده تا در بحث گردشگری حرفی برای گفتن نداشته باشیم.
وی با بیان اینکه ساماندهی تخت سلیمان یکی از طرح‌های گردشگری شهرستان تکاب است، ‌تصریح کرد: در این زمینه سال‌های سال است که در انتظار ساماندهی تخت سلیمان هستیم.
این مسئول با بیان اینکه آذربایجان غربی در زمینه گردشگری دارای ظرفیت‌های متعددی است، افزود: باید از این ظرفیت در راستای جذب توریست بهره برد.
عیسی‌زاده با بیان اینکه ارائه طرح‌های گردشگری و حمایت از این طرح‌ها در جذب توریست موثر است، خاطرنشان کرد: در سال‌های گذشته شاهد ارائه طرح‌های گردشگر و تفریحی در استان هستیم ولی تسهیل در روند تصویب این طرح‌ها سال‌های سال است مورد غفلت واقع شده است.
وی با بیان اینکه سرمایه‌گذاران برای سرمایه‌گذاری در این بخش مشتاق هستند، گفت: بروکراسی اداری و دوندگی برای اجرایی شدن طرح‌ها سبب ناامید شدن سرمایه‌گذاران و فرار آنها می‌شود.
این مسئول با بیان اینکه در این زمینه تمام مسئولان ذی‌ربط می‌خواهند رفع تکلیف کنند، افزود: باید دست سرمایه‌گذاران را برای سرمایه‌گذاری در استان ببوسیم تا بتوانیم از منابعی که در دسترس است و می‌توانیم از آن بهره‌مند شویم استفاده کنیم.
عیسی‌زاده با بیان اینکه با اجرایی شدن این طرح‌ها شاهد ایجاد اشتغال در استان خواهیم بود، افزود: حمایت از افرادی که در این زمینه خواهان سرمایه‌گذاری هستند می‌تواند سبب شکوفایی اقتصاد منطقه شود.
انتهای پیام/و۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول