اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون عمرانی استاندار آذربایجان غربی تاکید کرد

اجرای طرح‌های شاخص توسط متولیان گردشگری در نوروز

خبرگزاری فارس: معاون امور عمرانی استاندار آذربایجان غربی گفت: متولیان گردشگری استان با اجرای طرح‌های شاخص نوروز 90 را برای مسافران ماندگار کنند.

اجرای طرح‌های شاخص توسط متولیان گردشگری در نوروز

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، سیدجواد محمودی پیش از ظهر امروز در جلسه ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی آذربایجان غربی اظهار داشت: دستگاه‌های اجرایی باید با برنامه‌ریزی دقیق و صحیح روزهای بانشاطی را در سال نو برای مسافران فراهم کنند.

وی با تاکید بر پذیرایی شایسته از میهمانان نوروزی افزود: متولیان گردشگری باید با اجرای برنامه‌های شاخص و کیفی در راستای آشنایی مسافران با فرهنگ و آداب و رسوم مردم استان و ارتقای سطح رفاهی و تفریحی آن‌ها اقدام کنند.

محمودی با تاکید بر نظارت دستگاه‌های مسئول بر نحوه ارائه خدمات در اماکن عمومی گفت: مسئولان باید نظارت بیشتر و دقیق‌تری بر اماکن عمومی، هتل‌ها و مراکز اقامتی، مجتمع‌های رفاهی بین راهی، رستوران‌ها، فروشگاه‌ها و مراکز عرضه میوه داشته باشند.

این مسئول با اشاره به زیباسازی شهری در استان تصریح کرد: شهرداران باید نسبت به مبلمان شهری و زیباسازی معابر عمومی، بهره‌گیری از نمادهای سنتی و بومی ویژه نوروز در میادین و مراکز اصلی شهرها اقدام کنند.

وی اضافه کرد: شهرداران در چهارشنبه آخر سال نیز امکانات مناسبی برای برگزاری این مناسبت در مناطق مختلف شهرهای استان فراهم کنند و در ایام نوروز از هرگونه عملیات عمرانی و ساختمانی دستگاه‌های خدمات‌رسان در شهرها جلوگیری کنند.

محمودی، معرفی جاذبه‌های طبیعی و تاریخی استان را مورد اشاره قرار داد و بیان کرد: مدیران دستگاه‌های اجرایی با بررسی و آسیب‌شناسی برنامه‌های سال‌های گذشته امکانات مناسبی برای پذیرایی از مسافران نوروزی در استان فراهم کرده و در راستای ارتقای سطح کیفی برنامه‌های امسال تلاش کنند.

جانشین ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی استان خاطرنشان کرد: همکاری رسانه ملی در پخش برنامه‌های نشاط‌آور و مفرح در روزهای نوروز، معرفی جاذبه‌های استان و اطلاع‌رسانی به موقع پیام‌های ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی استان به مسافران نوروزی ضروری است.

انتهای پیام/ح20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول