اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار مازندران خبر داد

آغاز طرح‌های گردشگری تابستانه در مازندران/ اول تیرماه استارت طرح

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران از آماده باش مازندران برای اجرای طرح‌های تابستان و پذیرایی از مسافران از اول تیرماه خبر داد.

آغاز طرح‌های گردشگری تابستانه در مازندران/ اول تیرماه استارت طرح

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، هادی ابراهیمی بعدازظهر امروز در جلسه ستاد تسهیلات سفر مازندران در تابستان اظهار داشت: این آمادگی از اول تیر تا پایان شهریور در استان وجود دارد.

وی با بیان اینکه محور توسعه مازندران بر مبنای گردشگری است، ابراز داشت: وسعت کار در بخش گردشگری به گونه‌ای است که این دستگاه به تنهایی از عهده کار بر نمی‌آید و باید همه دستگاه‌های اجرایی با بازکردن حوزه کاری در بخش گردشگری در این زمینه فعالیت کنند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران با انتقاد از مشخص نبودن ورودی و خروجی استان مازندران و شهرهای این استان تصریح کرد: باید حضور مسافران را با تابلوهای به استان مشخص کرد.

 

* توقع ما از پلیس حضور جدی‌تر در طرح‌های تابستانه است

وی با اعلام اینکه توقع ما از پلیس حضور جدی‌تر در طرح‌های تابستانه است، خاطرنشان کرد: مسئولیت درمحور‌های ورودی غرب استان، هراز و فیروزکوه مسئولیت سنگینی است.

ابراهیمی با تاکید بر اینکه انجام طرح‌های تابستانه در استان فقط محدود به دریا نیست، گفت: شهرداری‌های استان نیز باید کار فرهنگی انجام دهند تا حضور گردشگر در استان همراه با معرفی و بازدید از طرح‌های فرهنگی استان نیز باشد.

این مسئول با اشاره به اینکه در حوزه فرهنگ‌سازی ضعیف عمل می‌شود، یادآور شد: باید از طریق فرهنگ‌‌سازی حریم سنت‌ها را در استان حفظ کنیم.

* سند برای توسعه مازندران در حال خاک‌خوردن است

معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران از اختصاص اعتبار 2 میلیارد و 600 میلیارد تومان برای مساجد با سابقه تاریخی استان خبر داد و گفت: این اعتبار با تلاش اداره کل میراث فرهنگی استان محقق شد.

این مسئول با انتقاد از کسانی که می‌گویند مازندران سند برای توسعه ندارد، ابراز داشت: ما در همه بخش‌ها سند داریم و این سند در حال خاک‌خوردن است که مدیران فقط به دنبال گرفتن اعتبارات مصوب هستند و باید در این زمینه پیگیری انجام دهند تا اعتبار ملی برای توسعه استان فراهم شود.

وی درباره چندنرخی بودن ورودی به مراکز تفریحی و پارک‌های جنگلی استان اذعان داشت: نرخ یک بام و دو هوا در مراکز تفریحی استان پذیرفتنی نیست و کنترل قیمت باید در این زمینه صورت گیرد.

انتهای پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول