اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه نیشابور:

طرح گردشگری مذهبی دانش‌آموزان در نیشابور آغاز می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس اداره اوقاف و امور خیریه نیشابور گفت: طرح گردشگری مذهبی دانش‌آموزان در نیشابور آغاز می‌شود.

طرح گردشگری مذهبی دانش‌آموزان در نیشابور آغاز می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از نیشابور، حجت‌الاسلام محمد ذاکری در حاشیه تشریح این طرح در پاسخ به خبرنگار فارس اظهار داشت: مراسم افتتاحیه طرح گردشگری مذهبی دانش‌آموزان با حضور مسئولان ادارات، دانش‌آموزان و اولیای آنها انجام می‌شود.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه نیشابور گفت: بر اساس برنامه‌ریزی های صورت گرفته، مراسم افتتاحیه این طرح در بقعه متبرکه امامزاده سلیم(ع) واقع در روستای بوژآباد بخش مرکزی برگزار می‌شود.

وی گردشگری مذهبی را فرصتی دانست تا بقاع متبرکه به مردم و دانش‌آموزان بیشتر معرفی شود.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه نیشابور ادامه داد: همچنین با اجرای این طرح استفاده از برنامه‌های فرهنگی این اداره به مناسبت‌های مختلف بیشتر می‌شود و در نهایت سبب می‌شود که بقاع متبرکه به قطب‌های فرهنگی تبدیل ‌شوند.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه نیشابور خاطرنشان کرد: بقاع متبرکه امامزادگان حسین اصغر(ع) در برزنون و یحیی(ع) در کلیدر سرولایت، سلیم‌(ع) در بوژآباد، سلیمان(ع) در عصمت‌آباد در بخش زبرخان، عین‌علی و زین‌علی(ع) شهر درود و بقعه شهر قدمگاه رضوی، حمزه(ع) شهر عشق‌آباد و عبدالقهار(ع) طاغان شهرستان فیروزه برای اجرای این طرح در نظر گرفته شدند.

وی ادامه داد: این برنامه با همکاری ادارات آموزش و پرورش نیشابور، سرولایت، زبرخان و میان‌جلگه و مشارکت خیران و عواید موقوفات اجرا می‌شود.

ذاکری یادآور شد: همزمان با طرح، شرکت‌کنندگان می‌توانند از برنامه‌های طرح نشاط معنوی و خدمات مبلغان دینی مستقر در این بقاع متبرکه استفاده کنند.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه نیشابور افزود: علاقه‌مندان برای ثبت‌نام در این طرح می‌توانند با مدارس یا این اداره تماس حاصل کنند.

انتهای پیام/ی30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول