اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پس از 22 سال

طرح هادی روستای کلیشم رودبار نیمه کاره مانده است

خبرگزاری فارس: فرماندار رودبار گفت: طرح هادی روستای کلیشم رودبار پس از گذشت 22 سال همچنان نیمه کاره مانده است.

طرح هادی روستای کلیشم رودبار نیمه کاره مانده است

به گزارش خبرگزاری فارس از رودبار، ایرج موذن ظهر امروز در جریان بازدید از روستاهای بخش عمارلو اظهار کرد: هدف از برگزاری این بازدیدها بررسی روند اجرایی پروژه‌ها در روستاها است.

وی از اعطای تسهیلات 10 میلیاردی برای ایجاد اشتغال در رودبار خبر داد و گفت: بیش از یک‌هزار و 400 نفر از تسهیلات اشتغال بهره گرفتند اما آمار اشتغالزایی چندان مطلوب نیست.

این مسئول، با بیان اینکه خدمت رسانی به مردم باید سرلوحه خدمت مدیران باشد، ابراز کرد: کار و خدمت مدیران نباید از روی رابطه، دوستانه و سلیقه‌ای باشد.

وی کلیشم را یکی از قطب‌های صنایع دستی گیلان در گذشته نامید و تصریح کرد: کلیشم به دلیل دارا بودن صنایع دستی در گذشته به عنوان بازار این استان بوده است.

موذن، با بیان اینکه طرح هادی روستای کلیشم 22 سال نیمه کاره مانده است، یادآور شد: تسریع در اجرای این طرح باید در دستور کار قرار گیرد.

وی از احداث راهدارخانه کلیشم خبر داد و افزود: امسال در صورت تجهیز راهدارخانه، شاهد آغاز فعالیت این راهدارخانه در منطقه می‌شویم.

فرماندار رودبار ابراز کرد: در برنامه ده‌گردی عمارلو تعداد یک شهر و 7 روستا مورد بازدید قرار گرفتند و 28 مورد مشکل بیان شد.

وی، مشکلات مرتبط با آب، برق، گاز، طرح هادی را از مهم‌ترین مسائلی دانست که توسط اهالی و اعضای شوراهای اسلامی و دهیاران مطرح شده است.

بخشدار عمارلو نیز نیز مراسم بازدید مذکور با بیان اینکه عمارلو در بحث بیمه روستایی رتبه نخست استان را به خود اختصاص داده است، اظهار کرد: این امر نشان دهنده تعامل و ارائه خدمات همه جانبه مردم بخش عمارلو است.

عبدالوحید احمدی از اعطای تندیس به مسجد جامع روستای کلیشم از طرف شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اشاره کرد و یادآور شد: مسجد جامع کلیشم پایگاه انقلابی انتخاب شده است.

انتهای پیام/ع20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول