اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول اردوهای جهادی دانشجویان خراسان جنوبی خبر داد

اعزام 41 گروه دانشجویی به روستاهای محروم خراسان جنوبی

خبرگزاری فارس: مسئول اردوهای جهادی دانشجویان خراسان جنوبی از اعزام 41 گروه دانشجویی به روستاهای محروم این استان تا پایان تیرماه سال جاری خبر داد.

اعزام 41 گروه دانشجویی به روستاهای محروم خراسان جنوبی

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، حامد شبانی صبح امروز در حاشیه اعزام گروه‌های دانشجویی قاین به روستاها اظهار کرد: تاکنون 29 گروه به مناطق مختلف استان اعزام شده‌اند.

وی با بیان اینکه حدود 60 گروه در شهریورماه به این مناطق اعزام می‌شود، تصریح کرد: در مجموع تا پایان سال جاری 140 گروه 15 نفره دانشجویی در روستاهای محروم سربیشه، نهبندان، اسدیه، سرایان، بشرویه و قاین حضور می‌یابند.

*140 نقطه روستایی زیرپوشش اردوهای جهادی

مسئول اردوهای جهادی دانشجویان خراسان جنوبی با بیان اینکه تا پایان تیرمان نیز 41 گروه دانشجویی به روستاهای محروم خراسان جنوبی اعزام می‌شوند، گفت: امسال 2 هزار دانشجو در قالب گروه‌های 15 نفره به مناطق محروم روستایی خراسان جنوبی اعزام می‌شوند.

شبانی اضافه کرد: اگر اعزام گروه‌های دانشجویی برای عرصه‌های سازندگی و محرومیت‌زدایی محقق شود با توجه به اینکه هر گروه دانشجویی به یک روستا اعزام می‌شود تا پایان امسال گروه‌های جهادی دانشجویی به 140 نقطه روستایی استان می‌روند.

*اعزام 20 تیم دانشجویی به نقاط محروم قاین

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه پاسداران انقلاب اسلامی قاین نیز گفت: امروز 30 نفر از دانشجویان دانشگاه‌های آزاد اسلامی، پیام نور و دانشکده فنی مهندسی قاین به روستاهای محروم و دورافتاده کلاته شیخ علی، چدان و بزن‌آباد اعزام می‌شوند.

صفرعلی اسماعیلی تاکید کرد: برگزاری اردوی جهادی در تقویت روحیه خودباوری جوانان، رفع محرومیت از مناطق محروم و دورافتاده و غنی‌سازی اوقات فراغت جوانان روستایی و به ویژه دانشجویان نقش بسزایی دارد.

وی از اردوهای جهادی  به عنوان یک رزمایش بزرگ فرهنگی یاد کرد و افزود: امسال بیش از 20 تیم از دانشجویان در گروه‌های 15 نفره سازماندهی شده‌اند که در عرصه‌های کشاورزی، دامپروری، فرهنگ، ورزشی، بهداشتی و عمران روستاها و زیباسازی مساجد، حسینیه‌ها، مدارس و گلزار شهدا همکاری دارند.

انتهای پیام/ز20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول