اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار گلستان تاکید کرد

تمام دستگاه‎های گلستان برای مقابله با سیل آماده باشند/ آب‎بندان‎ها تحت کنترل است

خبرگزاری فارس: معاون امور عمرانی استاندار گلستان گفت: در پی بارش‎های شدید شب گذشته و خسارت‎های وارده همه دستگاه‌های اجرایی استان برای مقابله با سیلاب در آماده‎باش هستند.

تمام دستگاه‎های گلستان برای مقابله با سیل آماده باشند/ آب‎بندان‎ها تحت کنترل است

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان به نقل از ‌روابط عمومی استانداری گلستان،‌ عبدالرضا دادبود در حاشیه جلسه ستاد بحران استان اظهار داشت: از ساعات آغاز بارندگی، اقدامات اولیه شامل ارائه خدمات امداد و نجات، بازگشایی معابر، در صورت لزوم تغییر مسیر و ارائه خدمات به آن دسته از افرادی که منازل مسکونی و تجاری آنها دچار خسارت شد، خدمات به نحو مطلوب صورت گرفته و در حال انجام است.  

وی ادامه داد: ستاد مدیریت بحران استان به منظور برآورد خسارت‎های احتمالی و هماهنگی بیشتر بین دستگاه‎های اجرایی به منظور ارائه خدمات مطلوب به حادثه‎دیدگان امروز در استانداری تشکیل جلسه داده است.

دادبود اضافه کرد: با توجه به اطلاعیه‎های دو روز گذشته از هواشناسی و مدیریت بحران آمادگی لازم برای سیلاب و بارش شدید باران به دستگاه‎های اجرایی اعلام شد.

معاون عمرانی استاندار گلستان بیان داشت: از صبح امروز طبق هماهنگی با شهرداری‎ها به منظور تسهیل در امر رفت و آمد مردم و جلوگیری از بروز حوادث نیز پاکسازی و شستشوی معابر شهری شروع و همچنان ادامه دارد.

وی با اشاره به بازگشایی راه‎های استان اعلام کرد: برای یکسری راه‎های دسترسی مشکلاتی به وجود آمده که به کمک راهنمایی و رانندگی و راهداری هم‌اکنون همه راه‎های استان باز و تردد انجام می‎شود.

دادبود ادامه داد: هماهنگی لازم با هلال احمر برای مسافرانی که در استان حضور دارند، پیش‎بینی‎های لازم انجام شد و در پذیرایی از مسافران مشکلی نداریم.

معاون عمرانی استاندار گلستان گفت: قسمت‎هایی از شهرهای استان و تاسیسات، تعطیلی برق داشته که تا ساعت 11 امروز رفع شود.

این مسئول گفت: در رابطه با آب‎بندان‎ها و سدها هم مشکلی نداریم و آمادگی کامل وجود دارد، برای تمام سدها ظرفیت خالی وجود داشته و نگرانی نیست و آب‎بندان‎ها تحت کنترل است.

وی اضافه کرد: بارش شدید باران که از شب گذشته در مناطق مختلف استان آغاز شده و در برخی مناطق نیز ادامه دارد، خسارت‎های زیادی را به تاسیسات زیربنایی، کشاورزی، منازل مسکونی در شهرها و روستاها، معابر و خیابان‎ها وارد کرده و از همه آنها ناگوارتر چهار نفر از هم‎استانی‎ها بر اثر این حادثه جان خود را از دست داده‎اند.

قائم مقام ستاد مدیریت بحران استان گلستان با اشاره به اینکه ناپایداری جوی تا دوشنبه هفته آینده ادامه دارد تاکید کرد: انتظار از مردم استان و مسافران این است که از مناطق پرخطر در حاشیه رودخانه‎ها و جنگل‎ها خودداری کنند و نسبت به رعایت نکات ایمنی اقدام کنند و مانند همیشه با دستگاه‎های امدادی همکاری داشته باشند.

انتهای پیام/ن30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول