اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سازمان مدیریت بحران کشور:

بخشی از خسارات سیلاب گلستان پرداخت می‎شود

خبرگزاری فارس: معاون بازسازی و بازتوانی سازمان مدیریت بحران کشور گفت: بخشی از خسارات سیلاب وارده به مردم با تصویب دولت پرداخت می‎شود.

بخشی از خسارات سیلاب گلستان پرداخت می‎شود

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان محمد لطفی پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران استان اظهار داشت: خسارت‎های وارده با اقدام به موقع عوامل امدادی کنترل شده است و سازمان مدیریت بحران کشور با توجه به رسالتی که بر عهده دارد برای جبران خسارت‎ها پس از ارزیابی خسارت توسط دستگاه‎های اجرایی استان وارد عمل خواهد شد.

وی تصریح کرد: دستگاه‎های اجرایی گلستان، میزان خسارت‎های وارده را به سازمان مدیریت بحران کشور ارائه دهند تا این سازمان در قالب پیشنهاد اعتبار به دولت، خواستار مساعدت مالی شود که پس از تصویب، این اعتبارات در اختیار افراد خسارت دیده قرار خواهد گرفت.

معاون بازسازی و بازتوانی سازمان مدیریت بحران کشور با تاکید بر اینکه مردم باید املاک خود را بیمه کنند متذکر شد: با بیمه می‎توان از بسیاری امکانات حمایتی بهره‎مند شد تا در صورت بروز مشکلات معیشتی و تخریب منازل، کمترین آسیب متوجه آنان شود.

لطفی یادآور شد: لازم است تا مسئولان استان موضوع بیمه را در رأس کار خود قرار دهند تا خسارات غیرمترقبه مردم به حداقل تنزل پیدا کند.

وی در خصوص اقدامات پیشگیرانه خاطر نشان کرد: همواره اعتباراتی از سوی سازمان مدیریت بحران کشور در راستای سیل و حوادثی از این قبیل، در اختیار دستگاه‎های دولتی قرار می‎گیرد علاوه بر این تلاش خواهیم کرد بعد از بازگشت به تهران، اعتباراتی را به استان گلستان به خاطر درگیر بودن مشکل سیلاب به منظور بهینه‎سازی شهرها و روستاهای استان قرار دهیم.

معاون بازسازی و بازتوانی سازمان مدیریت بحران کشور اذعان کرد: افرادی که از بیمه برخوردارند می‎توانند با مراجعه به شرکت‎های بیمه‎ای که طرف قرارداد هستند خسارات خود را دریافت کنند.

انتهای پیام/صا30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول