اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول امور روحانیون سپاه چهارمحال و بختیاری:

ماه رمضان انسان را به قرب الهی نزدیک می‌کند

خبرگزاری فارس: مسئول امور روحانیون و طلاب نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت قمر بنی‌هاشم(ع) چهارمحال و بختیاری گفت: ماه رمضان فرصتی است که انسان با انجام واجبات و ترک محرمات به قرب الهی نزدیک ‌شود.

ماه رمضان انسان را به قرب الهی نزدیک می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، حجت‌الاسلام محسن شیرزاده بعد از ظهر امروز در مراسم افتتاح برنامه‌های قرآنی ماه مبارک رمضان در ناحیه بسیج عشایری با تبریک حلول ماه ضیافت الهی، اظهار داشت: هواهای نفسانی و استمرار گناهان صغیره و ارتکاب گناهان کبیره از مهم‌ترین پیامدهای محروم شدن از برکات ماه رمضان است.

وی افزود: خداوند در این ماه همه انسان‌ها را به ضیافت الهی دعوت کرده است اما، باید ظرفیت استفاده و متنعم شدن از این ضیافت را در خودمان به وجود آوریم.

شیرزاده مطالعه و تامل در سیره عملی و نظری علما و اساتید اخلاق را برای نسل جوان در جهت الگوگیری آنان مهم و ضروری دانست و گفت: انجام واجبات و ترک محرمات از مهم‌ترین شاخصه‌های زندگی علمای بزرگ است.

مسئول امور روحانیون و طلاب نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت قمر بنی‌هاشم(ع) گفت: ماه مبارک رمضان ماه نزول قرآن، استجابت دعا و ماه بندگی و خودسازی است.

وی افزود: ماه رمضان یکی از برترین ماه‌های خداوند است که همه باید در حد توان خود از این سفره گسترده الهی استفاده کنیم.

شیرزاده با اشاره به اینکه باید در این ماه نسل جوان همانند دیگر اقشار جذب مساجد شوند، متذکر شد: باید شرایط برای جذب جوانان و مردم با برنامه‌های متنوع فرهنگی، هنری، مذهبی و دینی فراهم شود.

وی با بیان اینکه انسان در ماه رمضان به قرب الهی نزدیک می‌شود، گفت: به طور قطع و یقین اگر بتوانیم در این ماه پرفیض، اعتماد به نفس و اراده خود را تقویت کرده و اخلاص متزلزل خود را پایدار و دائمی کنیم، بهترین بهره‌برداری را از این ماه داشته‌ایم.

انتهای پیام/ی20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول