اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

گزارش فارس از حاشیه‌های نشست شورای اداری استان اصفهان/

از کلیپ علیرضا افتخاری تا چهار خواهش رمضانی یک مدیر از مسئولان

خبرگزاری فارس: نشست شورای اداری استان اصفهان با حاشیه‌های جالبی هم‌چون پخش کلیپ "گویم سخن از اصفهان، این نیمه خوب جهان" علیرضا افتخاری تا چهار خواهش رمضانی یک مدیر از مسئولان همراه بود.

از کلیپ علیرضا افتخاری تا چهار خواهش رمضانی یک مدیر از مسئولان

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، جلسه شورای اداری استان اصفهان در مرکز همایش‌های ارتش جمهوری اسلامی ایران در اصفهان برگزار شد که در ابتدا این سالن بسیار زیبا توسط استاندار اصفهان رونمایی شد.

اجرای این جلسه را مدیرکل اداره تشریفات و امور بین‌الملل استانداری اصفهان برعهده داشت که در خلال برنامه عبارات متعددی درباره مسجد جامع اصفهان و رویداد ثبت جهانی شدن این مسجد بیان می‌کرد.

حضور نمایندگان تازه وارد شده به مجلس نهم هم‌چون اسفنانی، علی ایرانپور و محسن صرامی به همراه مدیران سایر دستگاه‌های اجرایی استان اصفهان در جلسه به چشم می‌خورد.

یکی از حاشیه‌های جالب این جلسه پرده‌برداری از کلیپی با عنوان "دیار ماندگار" بود که به علیرضا افتخاری به سفارش استاندار اصفهان آن را خوانده بود و در آن با ذکر اسامی تمامی شهرستان‌های استان و صفات برگزیده آنها به نوعی تلاش شده بود تا وحدت و هم‌دلی در استان اصفهان را به تصویر بکشد و در پایان با عبارت "در این سرای ماندگار، درهای سنگین یادگار، گویم سخن از اصفهان، این نیمه خوب جهان " این سروده زیبا به پایان می‌رسید.

هم‌چنین مسعود نیک‌آیین از سرودن شعری در وصف مسجد جامع عتیق توسط یکی از شعرای اصفهان خبر داد و گفت: قرار است آقای افتخاری این شعر را نیز برای مراسم جشن ثبت جهانی مسجد جامع با حضور رئیس جمهور اجرا کنند.

محمدزاده مدیرکل بهزیستی استان اصفهان نیز یکی از آخرین سخنرانان این جلسه بود که چهار خواهش عاطفی از مدیران حاضر در جلسه کرد.

اولین خواهش آقای مدیر اختصاص چهار رقم آخر ریالی حقوق هر نفر و در صورت تمایل کارمندان اداره‌های استان که رقم آن کم‌تر از یک هزار تومان است به اداره بهزیستی استان اصفهان بود و در عوض آقای مدیر قول داد که این پول تنها برای تهیه جهیزیه و مسکن و درمان بیماران بهزیستی مصرف شود.

خواهش دوم آقای مدیر این بود که در هر دستگاه افرادی را برای مشاوره بحث اعتیاد فعال کند و سومین درخواست او این بود که با توجه به وجود 38 پرورشگاه نمونه کشوری در استان اصفهان مدیران سری به این مکان‌ها بزنند.

اما محمدزاده یک خواهش به قول خودش رمضانی داشت و آن این بود که با توجه به حجم بالای جانبازان، سالمندان بالای 60 سال و قطع نخاعی‌ها در استان اصفهان یک روز یک عدد ویلچر از بهزیستی قرض بگیرند و ویلچرسوار از پایین اداره تا پشت میز کار خود بدون کمک فردی بروند تا متوجه شوند که تا چه اندازه سازمان و اداره آنها نیاز به به‌سازی دارد.

در پایان برنامه نیز نماهنگی در مورد بحران آب پخش شد و استاندار اصفهان بار دیگر از تمامی مردم خواست تا در مصرف آب صرفه‌جویی کنند.

انتهای پیام/ل10/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول