اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل:

رمضان موسم دستگیری از فقراست

خبرگزاری فارس: مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل گفت: ماه مبارک رمضان موسم کمک به فقرا و نیازمندان و دستگیری از ایتامی است که در نهایت مظلومیت چشم‌انتظار دستان پر مهر خیرین هستند.

رمضان موسم دستگیری از فقراست

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، بهروز زلالی صبح امروز در همایش مسجد محور دستگیری از نیازمندان در اردبیل اظهار داشت: ظرفیت مساجد در امور خیریه به میزان مناسب و مطلوب مورد توجه قرار نگرفته به طوری که ما با محوریت مسجد می‌توانیم در ماه مبارک رمضان سفره‌های افطاری کریمانه باز کرده و فقرا و نیازمندان را با سادگی و کمترین هزینه سیراب کرده و اطعام کنیم.

وی با اعلام اینکه کمیته امداد تلاش می‌کند با استفاده از ظرفیت مساجد آن هم در قالب شبکه‌های اجتماعی محلات طرح‌های اکرام و اطعام فقرا و نیازمندان را انجام دهد، افزود: در ماه مبارک رمضان مساجد که کانون پر جوش و خروش امت اسلامی است می‌تواند بستر‌آفرین چنین حرکت‌های بی‌بدیل باشد.

این مسئول بیان داشت: در ماه رمضان امسال با همین محوریت برنامه‌های گسترده ارزشی، معنوی، فرهنگی را تدارک دیدیم تا با همراهی هیئت امنا و ائمه جماعات مساجد این برنامه‌ها اجرایی شود تا یک بستر و زمینه رسیدگی و کمک به نیازمندان فراهم آید.

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل خدمت‌رسانی به نیازمندان را رسالت اصلی و سیاست واقعی نهاد انقلابی کمیته امداد برشمرد و گفت: همه باید در این امر خیرخواهانه و خداپسندانه مشارکت کنند و با انجام وظایف و تکالیف بتوانیم اهداف و سیاست‌های حمایتی خود را تحقق عینی ببخشیم.

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل چنین حرکت‌هایی با محوریت مسجد را در کنار ثمرات متعدد معنوی و ارزشی زمینه‌ساز کاهش آسیب‌های اجتماعی توصیف کرد.

وی تصریح کرد: با توسعه برنامه‌های ارزشی و معنوی در بین مددجویان کمیته امداد آسیبی همچون طلاق در این نهاد کمتر از یک درصد است.

زلالی بیان داشت: در کنار این فعالیت‌ها کمیته امداد برای 31 هزار خانوار زیر پوشش خود برنامه‌های متنوع آموزشی، تحصیلی، اعطای وام خدمات فرهنگی، پرداخت هزینه‌های درمانی، ارائه مشاوره‌های خانوادگی و اجتماعی را تدارک دیده است.

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل با بیان اینکه بیشتر ساکنین برخوردار از خدمات کمیته امداد در مناطق روستایی سکنی گزیده‌اند، افزود: هم اکنون بیش از 10 هزار دانش‌آموز و دانشجو را زیر پوشش خدمات حمایتی برده‌ایم که در ایام تابستان نیز برای این دانش‌آموزان و دانشجویان برنامه‌های فرهنگی، معرفت‌افزایی و حضور در صحنه‌های مختلف اجتماعی و انقلابی را تدارک دیده‌ایم.

انتهای پیام/خ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول