اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در مراسمی

همایش آشنایی با بورس در خرم‌آباد برگزار شد

خبرگزاری فارس: همایش یک روزه آشنایی با بازار بورس در سالن آموزش و پژوهش استانداری لرستان برگزار شد.

همایش آشنایی با بورس در خرم‌آباد برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، سرپرست دفتر امور اقتصادی استانداری لرستان در نخستین همایش یک روزه آشنایی با بازار بورس در خرم‌آباد با اشاره به تغییرات در نظام پولی کشور بعد از انقلاب گفت: نظام اقتصادی از دو بخش پول و سرمایه و بخش کالا و خدمات درست شده است که این دو بخش لازم و ملزوم هم هستند.

بهزاد منصوری افزود: ما به عنوان یکی از مدافعان بازار بورس تلاشمان را می‌کنیم که زیرساخت‌های لازم را جهت احداث تالار بورس انجام دهیم و انتظار داریم، شرکت‌های مرتبط با بورس با اطلاع‌رسانی بهتر مردم را بیشتر با این نوع سرمایه‌گذاری آشنا کنند.

وی گفت: عقیده دولت بر این است که بورس می‌تواند خیلی از مشکلات مالی ما را در همه زمینه‌ها مرتفع سازد.

سرپرست دفتر امور اقتصادی استانداری لرستان اظهار داشت: بورس یک مأمن خوب و قابل اطمینان است و باعث رشد اقتصادی می‌شود.

وی گفت: تاکنون اطلاع‌رسانی خوب و دقیقی از بورس و شاخصه‌های آن در استان صورت نگرفته است و همین موضوع باعث شده مردم استان کم‌تر با مزایا و محاسن سرمایه‌گذاری در بورس آشنا باشند که امیدوارم این نشست آغاز یک انقلاب مالی در استان باشد.

در ادامه عضو هیئت مدیره شرکت آتی‌ساز بازار در این همایش یک روزه ضمن ارائه مطالبی در خصوص تاریخچه بورس در جهان و ایران گفت: کسی که می‌خواهد در بازار بورس سرمایه‌گذاری کند، باید به چند موضوع توجه کند.

محمد ملکی افزود: این موضوعات عبارتند از فروش سهام زیانده و نگه‌داری سهام سودده، توجه نکردن به شایعات بازار، دل‌سرد نشدن با نوسانات بازار، انتخاب کردن یک استراتژی مشخص و آینده‌نگری است.

در این همایش که به همت شرکت کارگذاری آتی‌ساز بازار در خرم‌آباد برگزار شد، اعضای هیئت مدیره، سرپرست دفتر امور اقتصادی استانداری لرستان حضور داشتند.

انتهای پیام/ع20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول