اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون توسعه و منابع سازمان زندان‌ها خبر داد

نگهداری زندانیان خطرناک در اردوگاه‌های مشترک

خبرگزاری فارس: معاون توسعه و منابع سازمان زندان‌های کشور گفت: برای زندانیان خطرناک و سابقه‌دار در سراسر کشور زندان‌های بسته و اردوگاه‌های مشترک پیش‌بینی شده است.

نگهداری زندانیان خطرناک در اردوگاه‌های مشترک

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، به نقل از روابط عمومی اداره کل زندان‌های استان اردبیل، محمدعلی زنجیره‌ای در جریان بازدید از ساختمان در دست احداث بازداشتگاه موقت شهرستان پارس‌آباد اظهار داشت: زندانیان خطرناک طبق طبقه‌بندی‌هایی که در نظر گرفتیم در این زندان‌ها نگهداری می‌شوند.

وی افزود: بنابر الزام برنامه پنج ساله توسعه کشور در مرکز شهرهای بالای 20 هزار نفر بازداشتگاه موقت احداث می‌شود.

این مسئول ابراز داشت: هدف دولت در زندانی کردن مجرمان تلاش در اصلاح رفتار آنهاست و از این رو روش‌هایی مانند روانشناسی و روان‌درمانی را در دستور کار قرار داده‌ایم.

معاون توسعه و منابع سازمان زندان‌های کشور اضافه کرد: ساختمان جدید بازداشتگاه موقت شهرستان پارس‌آباد همزمان با هفته دولت به بهره‌برداری می‌رسد.

زنجیره‌ای ادامه داد: برای اینکه زندانیان این شهرستان به خاطر مدت یک روز بازداشت و یا کمتر به زندان شهرستان مشگین‌شهر منتقل نشوند، احداث ساختمان این بازداشتگاه از اوایل خردادماه سال جاری آغاز شد.

این مسئول در پایان ابراز داشت: برای احداث این بازداشتگاه تاکنون 650 میلیون ریال اعتبار توسط سازمان زندان‌ها هزینه شده است.

انتهای پیام/خ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول