اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت مدیره ستاد دیه استان یزد:

آمار زندانیان نیازمند یزد افزایش یافته است

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت مدیره ستاد دیه استان یزد گفت: آمار زندانیان جرائم مالی غیرعمد و نیازمند در زندان‌های یزد نسبت به سال گذشته افزایش چشمگیری داشته و نیازمند حمایت‌های مالی خیرین هستیم.

آمار زندانیان نیازمند یزد افزایش یافته است

سید حشمت‌الله حیات‌الغیب امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یزد اظهار داشت: از ابتدای امسال 224 نفر از زندانیان جرائم مالی غیرعمد با کمک خیران از زندان‌های استان آزاد شدند که این آمار نسبت به سه ماهه اول سال گذشته افزایش چشمگیری داشته است.

وی در مورد زمان برگزاری جشن گلریزان سال جاری عنوان کرد: طبق برنامه‌ریزی‌ها و هماهنگی‌های انجام شده، مراسم جشن گلریزان امسال با حضور خیران و مسئولان استانی در پنج شهر استان یزد برگزار خواهد شد.

حیات‌الغیب افزود: در روز چهارم مرداد مصادف با پنجم رمضان سالن شهید عباسپور برق منطقه‌ای یزد میزبان خیرین و یاوران ستاد دیه است که امیدواریم با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، این جشن، با شکوه هرچه تمام برگزار شود و زندانیان زیادی به برکت آن به آغوش خانواده‌های خود بازگرداند.

مدیرکل زندان‌ها و رئیس هیئت مدیره ستاد دیه استان یزد با اعلام زمان برگزاری جشن گلریزان در شهرستان‌های استان یزد اظهار داشت: شهرستان‌های ابرکوه، مهریز، اردکان، میبد و طبس شب یازدهم ماه مبارک رمضان میزبان جشن گلریزان هستند که خیرین استان از این طریق نیز می‌توانند کمک‌های مالی خود را در راستای آزادسازی زندانیان جرائم مالی غیر عمد به ستاد دیه استان یزد اهدا کنند.

حیات‌الغیب یادآور شد: جشن گلریزان یک مراسم نیکوکارانه و خداپسندانه است و در راستای کمک به زندانیان نیازمندی که به دلیل جرائمی چون تصادف و مهریه در زندان تحمل حبس می‌کنند، برگزار می‌شود.

انتهای پیام/خ30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول