اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار میناب:

سیاست دولت در زمینه کشاوری ایجاد شغل پایدار است

خبرگزاری فارس: فرماندار میناب گفت: سیاست دولت در بخش کشاورزی و شیلات ایجاد شغل پایدار است.

سیاست دولت در زمینه کشاوری ایجاد شغل پایدار است

به گزارش خبرگزاری فارس از میناب در شرق هرمزگان، مسعود قانعی‌فرد صبح امروز در پنجمین نشست شورای اداری میناب با تبریک فرارسیدن ماه رمضان بر بهره‌گیری از فیوضات معنوی این ماه تاکید کرد.

وی با اشاره به نشست برگزاری کمیته برنامه‌ریزی در آینده‌ای نزدیک در میناب، افزود: مدیران دستگاه‌های اجرایی باید تلاش کنند تا اعتبارات خود را از استان دریافت کنند.

فرماندار میناب از اختصاص 4 میلیارد تومان برای تکمیل پروژه سه‌راهی رودان تا میناب خبر داد و گفت: تکمیل این مسیر از نیازهای اساسی مردم است.

وی هم‌چنین از تکمیل و به اتمام رسیدن بلوار آل محمد (ص) در آینده نزدیک خبر داد و اضافه کرد: برای تکمیل بلوار رسالت به سمت زهوکی نیز اعتباراتی در نظر گرفته شده است.

فرماندار میناب ضمن اشاره به تنظیم بازار در ماه رمضان ادامه داد: سیاست‌های دولت بر پیش‌بینی‌های لازم برای تامین اقلام مورد نیاز مردم است.

وی ادامه داد: در زمینه تامین کالای مورد نیاز مردم به ویژه گوشت مرغ در بازار، جلسات متعددی در مرکز استان برگزار شده و قیمت مرغ 4 هزار و 700 تومان تعیین شده است.

رئیس شورای اداری میناب اضافه کرد: مقرر شده سویا با قیمت 900 تومان به مرغداری‌ها تحویل شود تا قیمت مرغ در بازار با افزایش مواجه نشود.

وی با اشاره به طرح ملی پزشک خانواده از دست‌اندرکاران خواست تا با تلاش بیشتر زمینه ثبت‌نام آحاد افراد واجد شرایط را فراهم کنند.

قانعی‌فرد کمک به ایتام و دستگیری از افراد نیازمند را با تعامل دستگاه‌های حمایتی از دیگر امور در ماه رمضان عنوان کرد و افزود: مشارکت مدیران در برنامه‌هایی که با هدف دستگیری از مستضعفان طرح‌ریزی می‌شود می‌تواند بخشی از مشکلات آنان را حل کند.

وی با اشاره به توسعه بخش کشاورزی گفت: سیاست دولت در بخش‌های کشاورزی و شیلات ایجاد شغل پایدار است.

این مسئول افزود: در شهرستان میناب با توجه به وجود ظرفیت‌های موجود باید از تمام آنها برای تحقق شغل پایدار استفاده کرد.

فرماندار میناب هم‌چنین از 17 مرداد روز خبرنگار به عنوان روز به یاد مادنی در تاریخ کشور یاد کرد و افزود: خبرنگاران و اصحاب رسانه در میناب با وجود سختی‌ها و مشکلات پیش رو اخبار را به گونه مناسبی منعکس می‌کنند.

وی از مسئولان خواست تا با تعامل و همکاری با این قشر، توانمندی‌های شهرستان را بیشتر معرفی کنند.

انتهای پیام/ز10/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول