اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون پژوهشی مرکز تحقیقات کشاورزی قم خبر داد

حمایت از 100 پایان‌نامه مرتبط با کشاورزی در قم

خبرگزاری فارس: معاون پژوهشی مرکز تحقیقات کشاورزی و منابع طبیعی استان قم از حمایت و پشتیبانی 100 پایان‌نامه مرتبط با موضوعات مختلف کشاورزی در قم خبر داد.

حمایت از 100 پایان‌نامه مرتبط با کشاورزی در قم

عباس پورمیدانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به حمایت مرکز تحقیقات کشاورزی از پایان‌نامه‌ها اظهار کرد: این مرکز از پایان‌نامه‌های کشاورزی، علوم دامی و منابع طبیعی در دو مقطع کارشناسی ارشد و دکترا با توجه به امکانات علمی حمایت می‌کند.

وی به حمایت‌های صورت گرفته از پایان‌نامه‌ها اشاره کرد و گفت: کمک در انتخاب موضوع پایان‌نامه نخستین قدم بوده و اکنون این موضوعات در سطح استان دسته‌بندی شده و در اختیار دانشجویان قرار می‌گیرد.

معاون پژوهشی مرکز تحقیقات کشاورزی و منابع طبیعی استان قم ادامه داد: متناسب با موضوع پایان‌نامه یکی از اعضای هیئت علمی یا پژوهشگران مرکز به عنوان استاد مشاور، دانشجویان را در تدوین پایان‌نامه راهنمایی می‌کند.

وی خاطر نشان کرد: در اختیار گذاشتن امکانات کتابخانه‌ای، نرم‌افزاری، سخت‌افزاری و مجلات تخصصی از دیگر خدمات مرکز تحقیقات کشاورزی است.

پورمیدانی با اشاره به دیگر حمایت‌های صورت گرفته از پایان‌نامه‌ها گفت: حداقل هزینه از دانشجویان در برابر تحقیقات کشاورزی و منابع طبیعی دریافت می‌شود و در مواقعی مبلغ نقدی مورد نیاز در اختیار دانشجو قرار می‌گیرد تا بتواند فعالیت تحقیقاتی خود را به پایان برساند.

وی از حمایت 100 پایان‌نامه کشاورزی خبر داد و افزود: این پایان‌نامه‌ها و تحقیقات شامل موضوعاتی مانند تنش‌های محیطی، گیاهان زارعی و مرتعی، بحث‌هایی در زمینه تغذیه طیور و دام سنگین و طرح‌هایی مربوط به بررسی حوزه‌های آبخیزداری بوده است.

معاون پژوهشی مرکز تحقیقات کشاورزی و منابع طبیعی استان قم با بیان اینکه کاربردی بودن پایان‌نامه‌ها بحث کلان در کشور محسوب می‌شود گفت: برای کاربردی کردن پایان‌نامه‌ها، باید موضوعات آنها با نیازها و طرح‌های پژوهشی در منطقه تطبیق داده شود.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول