اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر جهاد کشاورزی دماوند:

دماوند پیشانی طرح مهر کشاورزی کشور است

خبرگزاری فارس: مدیر جهاد کشاورزی شهرستان دماوند، این شهرستان را منطقه پیشرو در اجرای طرح توسعه مهر کشاورزی در کشور خواند.

دماوند پیشانی طرح مهر کشاورزی کشور است

حمیدرضا خلیلی امروز در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در شرق استان تهران اظهار داشت: شهرستان دماوند در سالیان اخیر گام‏های بلند و مؤثری در زمینه همه سطوح کشاورزی برداشته است.

وی ادامه داد: کسب رتبه نخست کشاورزی در بیش از 120 شاخص از شاخص‏های مورد بررسی توسط مسئولان امر در دو سال اخیر خود مهر تاییدی بر این روند رو به رشد است.

خلیلی با اشاره به طرح توسعه کشاورزی خاطرنشان کرد: طرح توسعه کشاورزی از مصوبات هیئت دولت در بهمن ماه سال گذشته است.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان دماوند تصریح کرد: از اهداف اصلی این طرح، توسعه کشاورزی در سطوح مختلف در راستای کاهش نیاز به واردات و خودکفایی کشور است.

وی اضافه کرد: خوشبختانه تلاش دوشادوش کارکنان مجموعه جهاد کشاورزی شهرستان دماوند و بهره‏برداران زحمتکش دماوندی، این خطه را به عنوان پیشانی طرح توسعه کشاورزی کشور مطرح ساخته است.

*اجرای نخستین طرح واگذاری اراضی در دماوند

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان دماوند، از اجرای نخستین طرح واگذاری اراضی به تعاونی‏های متقاضی اجرای طرح توسعه کشاورزی در این شهرستان خبر داد.

خلیلی تصریح کرد: این واگذاری که در راستای توسعه باغات دیم انجام می‏شود در آینده‏ای نه چندان دور در مراسمی با حضور مسئولان عالی‏رتبه استانی و کشوری صورت می‏گیرد.

وی اضافه کرد: پیشروی در اجرای مصوبات و تحقق اهداف مورد پیش‏بینی در قوانین از جمله افتخارات بارز بهره‏برداران شهرستان دماوند محسوب می‏شود.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان دماوند، بی‏اثرسازی تحریم‏های خصمانه غرب در قبال مواضع به حق و منطقی جمهوری اسلامی ایران را از دیگر کاربردهای طرح توسعه کشاورزی خواند.

خلیلی ادامه داد: اگر ایران اسلامی در زمینه تامین مواد غذایی خود از منابع داخلی موفق ظاهر شود هیچ قدرت زورگویی نمی‏تواند بر آن مستولی شود.

انتهای پیام/ع20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول