اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در ایام ماه رمضان

228 نهاد قرآنی برنامه‌های مختلفی را در بهار اجرا می‌کنند

خبرگزاری فارس: رئیس اداره تبلیغات اسلامی بهار گفت: 210 هیئت مذهبی، پنج مؤسسه فعال قرآنی و 13 خانه قرآن در ایام ماه مبارک رمضان برنامه‌های مختلفی را در شهرستان بهار برگزار خواهند کرد.

228 نهاد قرآنی برنامه‌های مختلفی را در بهار اجرا می‌کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از بهار، حجت‌الاسلام مرتضی کریمی در گردهمایی روحانیون شهرستان بهار اظهار داشت: در شهرستان بهار 160 مسجد شهری و روستایی وجود دارد که در ماه مبارک رمضان در تمام مساجد روحانی مستقر خواهد شد.

وی گفت: همچنین 210 هیئت مذهبی و پنج مؤسسه فعالیت قرآنی و 13 خانه قرآن در ایام ماه مبارک رمضان برنامه‌های مختلفی را اجرا خواهند کرد.

امام جمعه بهار نیز رسالت و وظیفه علما و روحانیون را طبابت و تربیت درون انسان‌ها عنوان کرد و گفت: این کار با توجه به سختی و مشکلات خاص خود نیازمند علم و آگاهی روز است.

حجت‌الاسلام حبیب‌الله حاتم‌نیا اظهار داشت: علما و روحانیون باید با تحقیق، پژوهش و تخصص در زمینه‌های مختلف بتوانند نیازمندی‌های علمی و دینی جوانان را به روز تأمین کنند.

وی با اشاره به اهمیت نقش علما و روحانیون در عرصه‌های مختلف انقلاب اسلامی از آنان به عنوان پرچمداران علم و دین و آگاهی نام برد و گفت: موفقیت‌های مسئولان در زمینه‌های مختلف علمی، فرهنگی، سیاسی، عمرانی و... همه و همه مرهون رهنمودها و ارشادهای علما و روحانیون است.

امام جمعه بهار تصریح کرد: انقلاب اسلامی ایران از مساجد آغاز، در مساجد شکل گرفت و پیروز شد و با بهره‌مندی از مساجد محفوظ می‌ماند.

وی ماه رمضان را ماه ضیافت الهی برشمرد و گفت: خدا را شاکریم که این منت بزرگ را بر سر بندگان خود گذاشت تا یک ماه از سفره کرم، لطف و عنایت بی‌کرانش استفاده کنیم و با کمترین عبادت از بیشترین پاداش بهره ببریم.

حاتم‌نیا اضافه کرد: با آغاز ماه مبارک رمضان دل و جان مردم آماده شنیدن معارف الهی و بهترین فرصت برای رشد روحیه دینداری در مردم است و روحانیت معظم باید از این ظرفیت عظیم به نفع گسترش فرهنگ ناب اسلامی بهره ببرند.

انتهای پیام/ش20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول