اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مشاور استاندار خوزستان خبر داد

پخش ترتیل خوانی قرآن از شبکه خوزستان

خبرگزاری فارس: مشاور فرهنگی استاندار خوزستان از پخش ترتیل‌خوانی قرآن از شبکه خوزستان خبر داد و گفت: این برنامه در حال تولید است.

پخش ترتیل خوانی قرآن از شبکه خوزستان

حجت‌الاسلام محمدحسین بلک امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اهواز اظهار داشت: کار ضبط این مجموعه قرآنی در مدت هفت روز به اتمام خواهد رسید و پس از مراحل تدوین از اول ماه مبارک رمضان از صدا و سیمای مرکز خوزستان پخش خواهد شد.

وی افزود: این بار تلاش شده است از الگوهای بومی و قاریان استان خوزستان در برنامه ترتیل خوانی ماه مبارک رمضان استفاده شود.

بلک خاطرنشان کرد: مشاور فرهنگی استاندار خوزستان در ادامه هدف از تولید این برنامه قرآنی را بومی سازی برنامه های قرآنی در استان، کشف استعدادهای قرآنی جدید و نشر معارف قرآن کریم در میان مردم اعلام کرد.

وی با اشاره به اعزام مبلغان در این ماه مبارک افزود: در ماه مبارک رمضان بیش از 2 هزار مبلغ به سراسر استان خوزستان اعزام می‌شوند.

وی بیان کرد: این عده به مناطق مختلف روستایی و شهری از جمله اهواز، آبادان، دزفول، شادگان، شوشتر و دشت آزادگان اعزام شدند.

مشاور فرهنگی استاندار خوزستان افزود: تلاش شده است تا مناطق محروم در ماه مبارک رمضان دارای روحانی باشند تا از فعالیت‌های قرآنی این ماه بهره‌مند شوند.

وی با اشاره به اینکه 150 نفر مبلغ هم از حوزه علمیه قم به خوزستان اعزام شدند، افزود: این مبلغان فلسفه ماه رمضان، آداب این ماه، نقش حضرت علی (ع) در دین اسلام و ضرورت اهمیت ماه مبارک رمضان را تشریح می‌کنند.

بلک گفت: وجود خانه‌های عالم در روستاهای محروم باعث شده تا مشکلات مبلغان در این روستاها به حداقل برسد.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول