اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرهنگی اجتماعی سپاه نبی‌اکرم(ص) استان کرمانشاه اعلام کرد

قرائت قرآن در حسینیه ثارالله شهر کرمانشاه

خبرگزاری فارس: معاون فرهنگی اجتماعی سپاه نبی‌اکرم(ص) استان کرمانشاه گفت: به مناسبت فرا رسیدن ماه مبارک رمضان هر روز قرائت قرآن در حسینیه ثارالله شهر کرمانشاه برگزار می‌شود.

قرائت قرآن در حسینیه ثارالله شهر کرمانشاه

حسن موحد در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کرمانشاه اظهار کرد: به مناسبت فرا رسیدن ماه مبارک رمضان هرروز قرائت قرآن به‌صورت جزء‌خوانی با حضور علاقه‌مندان و قاریان برجسته کشوری و استانی برگزار می‌شود.

موحد بیان داشت: این برنامه در حسینیه ثارالله شهر کرمانشاه برگزار می‌شود و از شبکه زاگرس به‌صورت زنده پخش خواهد شد و مومنین روزه‌دار و علاقه‌مندان می‌توانند در این برنامه شرکت کنند.

وی این برنامه را فرصتی برای آشنایی با مهارت قرآنی و فرهنگ قرآنی دانست و بیان داشت: برنامه‌ها در روزهای ماه مبارک رمضان راس ساعت 17 هر روز و به‌ مدت یک ساعت برگزار می‌شود.

موحد خاطرنشان کرد: این اقدام برای نخستین بار توسط سپاه نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه و با همکاری صدا و سیمای مرکز کرمانشاه، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه انجام می‌پذیرد و ظرفیت پذیرش سه هزار نفر در برنامه هر روز وجود دارد.

وی تصریح کرد: هر روز سه نفر از قاریان ممتاز به اجرای قرائت قرآن می‌پردازند. توصیه می‌شود عزیزان شرکت‌کننده در برنامه‌ها حضور به موقع داشته باشند و از آوردن کودکان خود، خودداری کنند تا نظم جلسات حفظ شود.

انتهای پیام/خ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول