اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سیاسی امنیتی استاندار البرز تأکید کرد

ساماندهی سواحل و مناطق گردشگری البرز

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استان البرز گفت: باید تمهیدات لازم به منظور ساماندهی سواحل و مناطق گردشگری استان البرز انجام شود.

ساماندهی سواحل و مناطق گردشگری البرز

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، ناصر رجبی ظهر امروز در جلسه کارگروه امور اجتماعی، فرهنگی و خانواده که در استانداری البرز برگزار شد اظهار داشت: با توجه به این که گردشگران بسیاری به این استان سفر می‌کنند باید مناطق گردشگری این استان به همگان شناسانده شود و تبلیغات محیطی نیز در این مراکز انجام شود.

وی ادامه داد: بسیاری از مسیرها همچون جاده چالوس و نیز طالقان که از جمله مناطق گردشگری هستند باید تبلیغات محیطی و مذهبی در آنها صورت گیرد.

معاون استاندار البرز گفت: تبلیغات یکی از موثرترین راه‌ها به منظور آشنا کردن مردم با محیط های گوناکون است لذا نقش سازمان‌هایی که می‌توانند در تحقق این مهم ما را یاری دهند بسیار حائز اهمیت است.

رجبی عنوان کرد: همچنین ارائه ابزار و امکانات به منظور هرچه سریع تبلیغ کردن این محیط ها نیز بسیار ضروری به شمار می‌رود.

وی در ادامه سخنانش بر ساماندهی و سالم سازی سواحل و مناطق گردشگری تأکید کرد و افزود: این مهم مستقیما می‌تواند بر بعد فرهنگی خانواده تاثیرگذار باشد زیرا خانواده‌هایی که برای تفریح به این مکان‌ها می‌روند معمولا نیمی از روز را در آنجا سپری می‌کنند.

وی ادامه داد: در این راستا اگر این محیط ها مناسب شأن فرهنگی و اسلامی یک خانواده اصیل نباشد علاوه بر ایجاد آسیب‌های اجتماعی برای خانواده‌ها می‌تواند نقش اساسی را در عدم توجه و حضور مردم در این مناطق داشته باشد.

رجبی گفت: هنگامی که در منطقه گردشگری حضور مردم نیز ملموس نباشد آن منطقه از رونق می‌افتد و ضررهای اقتصادی را نیز به همراه دارد.

انتهای پیام/خ20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول