اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کانون هواداران باشگاه سایپای البرز:

لیدرها و هواداران سایپای البرز آموزش فرهنگی می‌بینند

خبرگزاری فارس: رئیس کانون هواداران باشگاه سایپای البرز از اجرای برنامه‌های ویژه در راستای ترویج اخلاق‌مداری میان هواداران تیم‌های مختلف ورزشی این باشگاه خبر داد.

لیدرها و هواداران سایپای البرز آموزش فرهنگی می‌بینند

محمد پناهی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج درباره اقدامات این کانون برای پاک‌سازی فضای ورزشگاه انقلاب در زمان برگزاری دیدارهای سایپا با حریفان در لیگ‌برتر فوتبال اظهار داشت: چندین تیم ورزشی زیر مجموعه باشگاه سایپا هستند که در رشته‌های مختلف مانند فوتبال، والیبال و تکواندو فعالیت کرده و هر کدام در رقابت‌های حرفه‌ای صاحب جایگاه هستند.

وی تصریح کرد: لذا برنامه‌هایی که توسط کانون هواداران انجام می‌شود، مختص یک رشته ورزشی خاص نبوده و تلاش ما پاک‌سازی ورزشگاه‌ها در زمان برگزاری مسابقات رشته‌های مختلف است.

رئیس کانون هواداران سایپای البرز ادامه داد: اولویت تمام برنامه‌های ما ترویج رفتارهای اخلاقی و جوانمردی است، چرا که معتقدیم محیط‌های ورزشی جای انجام رفتارهای ناشایست و غیراخلاقی نیست.

پناهی در پاسخ به این پرسش که با توجه به آغاز رقابت‌های لیگ برتر فوتبال و در پیش بودن رقابت‌های حرفه‌ای والیبال کشور چه اقداماتی برای تحقق این هدف توسط باشگاه سایپای البرز انجام شده است؟ گفت: ما در این دو مسابقات حساس و مهم حضور داریم و در ابتدا باید تاکید کنم که مسئولیت همه امور با باشگاه‌ها و کانون‌های هواداران نیست، اما در مجموع وظائف مهمی بر عهده ما قرار دارد که برای انجام صحیح این مسئولیت،‌ برنامه‌ریزی داشته‌ایم.

لیدرها و هواداران سایپای البرز آموزش فرهنگی می‌بینند

وی افزود: در گام نخست اقدام به برگزاری چندین جلسه توجیهی و آموزشی برای لیدرها و هواداران باشگاه سایپای البرز کرده و در این جلسات با تبیین اهداف فرهنگی و ارزشی باشگاه، نکات مهم و اولویت اصلی خود را برای هواداران و لیدرها تبیین شد.

پناهی با تاکید بر اینکه محیط‌های ورزشی باید دارای شرایط خاصی باشند، گفت: همه باید تلاش کنیم که فضای ورزشگاه‌های کشور به صورتی باشد که خانواده‌ها با خیال راحت جوانان خود را راهی محیط‌های ورزشی کنند.

وی بیان داشت: خوشبختانه شواهد و مستندات نشان می‌دهد که ورزشگاه انقلاب کرج در زمان برگزاری دیدارهای سایپا در فصول گذشته، جزو محیط‌های امن و پاک بوده و کمتر شاهد رفتار و اعمال هنجارشکن هواداران در ورزشگاه انقلاب کرج بودیم.

رئیس کانون هواداران سایپای البرز تاکید کرد: با این حال تلاش ویژه‌ای از سوی مدیریت باشگاه و همچنین کانون هواداران برای فصل جاری انجام شده و امیدواریم در این فصل حتی یک شعار غیر اخلاقی در ورزشگاه انقلاب کرج شنیده نشود.

پناهی در پایان بیان داشت: تحقق این مهم نیازمند همراهی دستگاه‌های مختلف از جمله نهادهای متولی امور فرهنگی به ویژه رسانه‌ها است و امیدواریم آنان باشگاه سایپای البرز را برای رسیدن به هدف فوق همراهی کنند.

انتهای پیام/خ20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول