اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت شنا، شیرجه و واترپلو قزوین:

شناگر قزوینی به اردوی تیم ملی دعوت شد

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت شنا،شیرجه و واترپلو استان قزوین از دعوت شناگر قزوینی به اردوی تدارکاتی تیم ملی شنا خبر داد.

شناگر قزوینی به اردوی تیم ملی دعوت شد

محمد داودی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار کرد: امین شالی‌ها شناگر ماهر قزوینی برای حضور در اردوی تدارکاتی تیم ملی شنا دعوت شده و از شنبه هفته‌ گذشته زیر نظر مربی با تجربه‌ آلمانی به نام یورگ وویت در استخر مجموعه ورزشی آزادی تهران در حال تمرین و آماده‌سازی خود است.

داودی خاطرنشان کرد: شناگر قزوینی از سوی کمیته‌ فنی فدراسیون شنا برای تیم ملی شنا برگزیده شده است و اعضای اردوی تدارکاتی تیم ملی شنا از قهرمانان مسابقات کشوری شنای سال پیش انتخاب شده‌اند.

وی ادامه داد: مسابقات آسیایی 2014 شنا به میزبانی کشور کره جنوبی در رده سنی جوانان برگزار می‌شود.

رئیس هیئت شنا، شیرجه و واترپلو استان قزوین با اشاره به آمادگی شناگران قزوینی در مسابقات کشوری شنا اذعان کرد: شناگران قزوینی آمادگی شرکت در مسابقات کشوری شنا را در تمامی رده‌های سنی دارند و براساس تقویم فدراسیون شنا اگر مسابقات شنا در سطح کشور در پیش رو  باشد، شناگران قزوین در این رقابت‌ها حضور پیدا می‌کنند.

داودی با بیان اینکه هیچ مشکل خاصی در رشته‌ شنا نداریم، افزود: منتظر احداث استخری به طول 50 متر در مجاورت استادیوم 15 هزار نفری "سردار آزادگان قزوین" هستیم و در حال حاضر شناگران قزوینی

در استخر 33 متری مجموعه‌ ورزشی شهید‌ رجایی شهر قزوین تمرین می‌کنند و این استخر جواب‌گوی علاقه‌مندان به این رشته‌ ورزشی نیست.

این مسئول با اشاره به طرح استعدادیابی در مدارس استان قزوین که پیش از فصل تابستان اجرایی شد، عنوان کرد: استعدادیابی در گروه‌های سنی پایه در رشته شنا در مدارس استان قزوین انجام شده است و استعدادهای مناسبی در رشته شنا در مدارس استان قزوین کشف شدند که هم‌اکنون در حال تمرین در استخر شهید رجایی شهر قزوین هستند.

رئیس هیئت شنا، شیرجه و واترپلو استان قزوین اضافه کرد: از دانش‌آموزان مستعد شنا در اواخر فصل تابستان ارزشیابی به عمل آمده و در صورت کسب امتیاز کافی به رتبه‌های بعدی ارتقا پیدا می‌کنند.

انتهای پیام/ش20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول