اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با هدف جلوگیری از تحریف نام خلیج فارس

شناگر طول خلیج فارس پیشنهاد 2 میلیارد تومانی اماراتی‌ها را رد کرد

خبرگزاری فارس: محمدحسین کبادی شناگر طول خلیج فارس که تاکنون 800 کیلومتر از خلیج فارس را شنا کرده پیشنهاد دو میلیارد تومانی اماراتی‌ها را رد کرد.

شناگر طول خلیج فارس پیشنهاد 2 میلیارد تومانی اماراتی‌ها را رد کرد

محمد حسین کبادی امروز در گفتگو با خبرنگار فارس در بوشهر اظهار داشت: اماراتی‌ها برای اینکه بنده این پروژه را در مرز آن‌ها نام جعلی خلیج عربی انجام دهم دو میلیارد تومان وجه نقد، بورسه تحصیلی تا مقطع دکترا در بهترین دانشگاه‌های دنیا، اقامت آمریکا پیشنهاد دادند اما بنده قبول نکردم.

وی افزود: این پروژه با نام پروژه ملی شنای طول خلیج فارس به طول یک‌هزار و 280 کیلومتر از 28 آذرماه امسال از جزیره هرمز آغاز شده و مقصد نهایی نیز اروندکنار در استان خوزستان است.

شناگر طول خلیج فارس خاطر نشان کرد: این پروژه را با شعار خلیج تا ابد فارس و پیام صلح و نوع دوستی ملت ایران انجام می‌دهیم.

کبادی با بیان اینکه با طی مسیر 800 کیلومتری رکورد جهانی این رشته را جابه‌جا کرده‌ام گفت: هر چند رکورد قبلی مربوط به یک تیم 5 نفره بوده که 680 کیلومتر را طی کرده بودند اما من انفرادی تاکنون 800 کیلومتر از خلیج فارس را طی کردم.

کبادی با اشاره به تیم 25 نفره این پروژه گفت: در تیم اجرایی روی آب هشت نفر هستیم و هنگام شنا نیز درون محفظه هستم ضمن اینکه روزی 5 تا 20 کیلومتر نیز شنا می‌کنم.

وی اظهار داشت: تا پایان پروژه 400 کیلومتر فاصله داریم و در صورت انتخاب مسیر بهتر، این فاصله کمتر می‌شود و امیدوارم تا پایان سال به مقصد نهایی که اروندکنار استان خوزستان است، برسیم.

کبادی ادامه داد: دید ما به این پروژه علمی بوده و شرکت‌های مختلفی نیز برای اسپانسری پروژه ملی خلیج فارس پیشنهاد داده بودند.

شناگر طول خلیج فارس با قدردانی از مهمان‌نوازی مردم و مسئولان استان بوشهر گفت: در بدو ورود به بوشهر مهمان‌نوازی بوشهری‌ها ما را غافلگیر کرد و مدیران ورزشی استان بوشهر استقبال خوبی از ما داشتند.

انتهای پیام/و۱۰/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول