اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر تربیت‌بدنی دانشگاه علوم پزشکی مشهد خبر داد

اعزام 7 شناگر جانباز از خراسان‌رضوی به رقابت‌های بین‌المللی شنای آلمان

خبرگزاری فارس: مدیر تربیت‌بدنی دانشگاه علوم پزشکی مشهد از اعزام 7 شناگر تیم این دانشگاه به رقابت‌های بین‌‌المللی شنای آلمان خبر داد.

اعزام 7 شناگر جانباز از خراسان‌رضوی به رقابت‌های بین‌المللی شنای آلمان

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از روابط عمومی اداره‌کل ورزش و جوانان خراسان‌رضوی، محمدعلی سردار اظهار داشت: رقابت‌های بین‌المللی شنا آلمان، از 8 تا 12 تیرماه سال جاری با حضور 145 تیم از سراسر دنیا در برلین برگزار می‌شود.

مدیر تربیت‌بدنی دانشگاه علوم پزشکی مشهد افزود: اعزام این تیم به رقابت‌های بین‌المللی شنای آلمان با همکاری هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولین خراسان‌رضوی و فدراسیون ورزش‌‌های جانبازان و معلولان انجام شده است.

وی کسب مقام اول در مسابقات قهرمانی کشور توسط تیم تربیت‌بدنی دانشگاه علوم پزشکی مشهد را علت انتخاب این تیم جهت اعزام به مسابقات آلمان ارزیابی کرد.

مدیر تربیت‌بدنی دانشگاه علوم پزشکی مشهد در خصوص میزان آمادگی تیم اعزامی به رقابت‌های بین‌المللی آلمان گفت: این تیم از دو ماه گذشته به صورت مداوم تمرینات خود را در محل مجموعه استخر استاندارد و المپیکی دانشگاه علوم پزشکی مشهد زیر نظر مربیان خود پی‌گیری کردند و در حال حاضر در سطح آمادگی مطلوبی قرار دارند.

سردار با اشاره به بی‌سابقه بودن چنین اعزامی، اظهار کرد: حمایت از فعالیت‌های ورزشی جانبازان و معلولان، چه در سطح قهرمانی و چه در سطح همگانی، از سیاست‌های مدیریت این دانشگاه است، بنابراین به دنبال برعهده گرفتن میزبانی یکی از دوره‌های لیگ شنا جانبازان و معلولان کشور هستیم.

گفتنی است اعضای این تیم 7 نفره را آقایان مجید غفاریان شادلو، سیدعسگر حسینیان‌مهاجر، غلامحسین صاحبکار، محمد رهبری، محمد محمدی، سیدکاظم سیادتی و شاهین ایزدیار تشکیل می‌دهند.

انتهای پیام/ح30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول