اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت شنای مازندران خبر داد:

آغاز لیگ شناگران مازندران از فردا

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت شنای مازندران از آغاز لیگ شناگران مازندران از فردا خبر داد.

آغاز لیگ شناگران مازندران از فردا
احمد سعادتمند امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری با بیان اینکه لیگ شنای مازندران فردا شنبه در استخر ولی عصر بابل برگزار می‌شود، بیان داشت: 9 تیم در این مسابقات در رده‌های سنی 6 تا 12 سال و 13 تا 17 سال شرکت می‌کنند.
وی تصریح کرد: تیم‌های شهرستان‌های ساری، قائمشهر، نکا، بهشهر، آمل، نوشهر، تنکابن و بابل جزء تیم‌های شرکت‌کننده در لیگ شنای مازندران هستند.
رئیس هیئت شنای مازندران تصریح کرد: این مسابقات طی یک روز در سه مرحله انجام می‌شود و مرحله بعدی نیز در هفتم بهمن در شهرستان نکا و مرحله سوم، 12 اسفند در خرم‌آباد تنکابن برگزار می‌شود. 
رئیس هیئت شنای مازندران خاطرنشان کرد: باید تمام تلاش خود را به‌کار گیریم تا لیگ پویایی در استان داشته باشیم.
سعادتمند گفت: به دلیل شرکت شناگران استان در تیم‌های مختلف کشور، برگزاری این مسابقات از جمعه به شنبه موکول شد تا شناگران استان بتوانند در هر دو مسابقات کشوری و استانی شرکت کنند .
رئیس هیئت شنای استان مازندران با بیان اینکه مواد مسابقات صد متر آزاد، قورباغه، کرال پشت و پروانه برای هر چهار رده سنی تشکیل می‌شود، گفت: هر تیم می‌تواند از دو شناگر غیربومی و دو شناگر غیر شهرستانی خود با رضایت‌نامه هیئت آن شهرستان استفاده کند.
وی اذعان داشت: با برگزاری لیگ شنا استان، شناگران مازندران محک جدی می‌خورند و در مسابقات کشوری با آمادگی بیشتری حضور می‌یابند.
انتهای پیام/ن۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول