اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت جانبازان و معولان گیلان خبر داد:

کسب 3 نقره جهانی شناگران معلول گیلان

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت جانبازان و معلولان گیلان گفت: شناگران جانباز و معلول گیلانی در رقابت‌های جهانی آیواز در امارات به سه مدال نقره دست یافتند.

کسب 3 نقره جهانی شناگران معلول گیلان
به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، جهانگیر فدایی صبح امروز در جلسه هیئت جانبازان و شناگران معلول استان با اشاره به کسب موفقیت سه شناگر جانباز و معلول استان در رقابت‌های جهانی بیان داشت: مهدی اکبرنژاد ملی‌پوش گیلانی در ماده 100 متر کرال پشت کلاس S8 با ثبت زمان یک‌دقیقه و 42 ثانیه و 44 صدم ثانیه، مدال نقره گرفت.
وی افزود: رضا آذرشب دیگر قهرمان گیلانی در ماده 100 متر کرال پشت کلاس S10 با ثبت زمان یک دقیقه و 12 ثانیه و 40 صدم ثانیه مدال نقره را کسب کرد.
رئیس هیئت جانبازان و معلولان گیلان ادامه داد: این شناگر در ماده 100 متر پروانه کلاس S10 نیز با ثبت زمان یک‌دقیقه و هفت ثانیه و 53 صدم ثانیه موفق به کسب مدال نقره شد.
وی با اشاره به نتایج ایران در این رقابت‌ها، اذعان داشت: کاروان ورزشی «شور محرم» که با 38 ورزشکار در چهار رشته ورزشی شنا، دوومیدانی، تیراندازی و وزنه‌برداری در رقابت‌های جهانی آیواز در امارات حضور یافته بود، با کسب 51 مدال در مکان دوم این رقابت‌ها ایستاد.
به گفته فدایی، رقابت‌های جهانی آیواز ویژه ورزشکاران ویلچری و قطع عضو، از 10 تا 16 آذر جاری در شش رشته ورزشی برگزار شد.
این مسئول خاطرنشان کرد: تیم ایران پس از چین با کسب 51 مدال شامل 20 طلا، 22 نقره و 9 برنز در جایگاه دوم قرار گرفت.
وی درباره راهیابی پنج گیلانی به اردوی تیم ‌ملی هفت‌نفره ایران یادآور شد: اردوی آمادگی تیم ملی فوتبال هفت نفره با حضور 18 ورزشکار از هشت استان کشور برگزار می‌شود.
به گفته فدایی، ملی‌پوشان تیم ملی فوتبال هفت نفره دومین مرحله تمرینات خود را از امروز تا 27 آذر جاری در تهران و زیر نظر امین‌الله مانی سرمربی و احمد جانعلی مربی پیگیری می‌کنند.
وی اذعان داشت: مسعود عماری به عنوان مربی بدن‌ساز و حمید شرافتی به عنوان مربی دروازه‌‌بانان نیز در این اردو ورزشکاران را همراهی می‌کنند.
این مسئول با اشاره به ترکیب تیم‌ ملی ابراز داشت: صادق حسنی، اسماعیل ملک‌زاده، رسول آتش‌افروز، جاسم بخشی، مهران نکوئی‌مجد از گیلان به همراه دیگر ملی‌پوشان در این اردو حضور دارند.
وی افزود: ملی‌پوشان تیم ملی فوتبال هفت نفره جانبازان و معلولان برای حضور در مسابقات جهانی این رشته که در سال 2011 به میزبانی ایران برگزار می‌شود، خود را آماده می‌کنند.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول