اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس جمعیت هلال‌احمر استان قم خبر داد

اجرای طرح فرشتگان رحمت در سال آینده

خبرگزاری فارس: رئیس جمعیت هلال‌احمر استان قم از اجرای طرح فرشتگان رحمت از سال آینده در کشور با هدف حمایت زنان سرپرست خانوار خبر داد.

اجرای طرح فرشتگان رحمت در سال آینده

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، خلیل‌الله سائلی پیش از ظهر امروز در حاشیه دیدار برگزیدگان عفاف و حجاب ویژه بانوان عضو جمعیت هلال‌احمر با بیان اینکه نهادینه کردن فرهنگ عفاف و حجاب یکی از بزرگ‌ترین اهداف جمعیت هلال احمر است، اظهار داشت: جشنواره عفاف و حجاب با این مضمون برگزار شد که ارسال بیش از 100 مقاله نشان از استقبال بانوان امدادگر از این جشنواره دارد.

وی با بیان اینکه جوایز نفیسی به نفرات برتر این جشنواره اهدا خواهد شد، خاطرنشان کرد: نفرات برتر این جشنواره به سفر حج مشرف خواهند شد و نفرات دوم و سوم نیز به سفرهای زیارتی سوریه و مشهد مقدس مشرف می‌شوند.

رئیس جمعیت هلال‌احمر استان قم با بیان اینکه یکی از خلا‌های موجود در جمعیت هلال‌احمر با توجه به رسالت اصلی این جمعیت که امدادرسانی است، عدم حضور بانوان امدادگر در این جمعیت بود، بیان داشت: در حال حاضر 113 تیم فعال از بانوان در کشور فعالیت می‌کنند که بیش از سه هزار نفر از بانوان امدادگر به عضویت این تیم‌ها درآمده و تمام نکات امدادرسانی را فرا گرفته‌اند.

وی با بیان اینکه تاکنون 50 هزار نفر از بانوان آموزش‌های امداد را فراگرفته‌اند، یادآور شد: جمعیت‌ هلال احمر فعالیت‌های بشردوستانه بسیار زیادی انجام می‌دهد و حتی در زمان‌هایی که نیاز به امدادرسانی نیست، این جمعیت برنامه‌های متنوعی از قبیل جشنواره عفاف و حجاب برگزار می‌کند.

سائلی با اشاره به اجرای طرح فرشتگان رحمت توسط جمعیت‌ هلال‌احمر در سال آینده، اظهار داشت: در این طرح زنان سرپرست خانواری که زیر پوشش کمیته ‌امداد امام خمینی(ره) و سازمان بهزیستی قرار نگرفته‌اند توسط جمعیت هلال‌احمر مورد حمایت قرار خواهند گرفت.

انتهای پیام/و۳۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول